וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טישיירה נפרד בדמעות, טסלפפה חגג: "יש פה מערכת שמאמינה בדרך"

הבלם חגג ניצחון במשחקו האחרון בקבוצה, המאמן נשם לרווחה: "חיכינו לזה". גוזלן שכבש בבכורה: "הרגשתי שזה המקום בשבילי". צרפתי: "האדום טרף את הקלפים"

תקציר ניצחונה של הפועל פתח תקוה 0:2 על מכבי נתניה/ספורט1

בשעה טובה ומוצלחת, קטעה הערב (שבת) הפועל פתח תקוה רצף של תשעה משחקים ללא ניצחון עם 0:2 חשוב על מכבי נתניה, שהעלה אותה מעל הקו האדום. שובל גוזלן רשם הופעת בכורה מושלמת כשמצא את הרשת (20), ולאחר מכן סחט מפלאמן גלאבוב עבירה שהובילה לכרטיס אדום (42). נתניה התפרקה, אבי ריקן הכפיל עם בעיטה חופשית מושלמת (45), נסים אואמו הורחק גם הוא (74) ורצף ארבעת הניצחונות של גיא צרפתי הגיע לסיומו, עם איבוד נקודות ראשון מאז המינוי. אואמו, גלאבוב וג'ואל אבו חנא שספג צהוב חמישי יחמיצו את המשחק הקרוב של נתניה, מול הפועל ירושלים ביום שלישי.

אנדרה טישיירה שערך את הופעתו האחרונה בקבוצה לפני מעבר ליוון, נפרד מהקהל בדמעות. "חיכינו לזה הרבה זמן, עברנו תקופה מאוד קשה, אבל אני שמח כי החבר'ה פה לא הורידו את הראש", חגג המאמן עופר טסלפפה. "הלחץ פה היה מובן, כי היינו בסדרת הפסדים לא פשוטה. יש פה מערכת שמאמינה בדרך, אני פה שלוש שנים וחוויתי את זה כל שנה, זה לא היה שונה הפעם".

על שובל גוזלן: "כולם מכירים את שובל, אנחנו צריכים שחקן שיבקיע שערים כי עברנו סיבוב וקצת עם התקפה לא מספיק טובה. שובל מאוד מחויב, הוא עשה המון כדי להגיע למועדון. הוא יכול לעזור לנו, ואנחנו יכולים לעזור לו".

שובל גוזלן אמר: "בכורה מושלמת, אבל אני אחרי פציעה ארוכה וקשה, הגעתי לקבוצה שמאוד רצתה אותי. הרגשתי שיהיה לי טוב פה. באתי לפה כדי להילחם עם הקבוצה על ההישארות בליגה. היו לי כמה הצעות, אבל הרגשתי שזה המקום בשבילי. עשיתי משחק טוב, אבל יש עוד המון עבודה. בהפועל חיפה פשוט לא שיחקתי. ידעתי שאני צריך לשחק, והגעתי למקום שהכי מתאים לי. אני שמח מאוד שככה זה התחיל".

שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים עם שובל גוזלן. ברני ארדוב
סוף סוף. הכחולים חוגגים/ברני ארדוב

בצד המפסיד, גיא צרפתי סיכם: "ידענו שיהיה משחק קשה. יש משחקים שאתה משחק טוב, מחמיץ ופתאום סופג שער וחוטף אדום שטורף את הקלפים. מבחינתי היינו במשחק כל הזמן, גם בעשרה ותשעה שחקנים. מכאן אני רוצה שנמשיך קדימה".

"זלאטנוביץ' שחקן מהסגל. מתנהלים איתו בצורה רגילה. כרגע הוא לא יכול לשחק ואם יהיו חדשות בעניינו, המועדון יוציא הודעה. חשוב לי שנייצר הזדמנויות טובות, אם בילנקי מחמיץ, בשביל זה יש מאמן שיעבוד איתו וישפר אותו. זה תפקידי".

גיא מזרחי הוסיף: "פתחנו מצוין, לחצנו אותם בחצי שלהם והגענו למצבים שלנו, אבל המצב קצת הסתבך אחרי שער מקרי. אני מקווה שנחזור לעצמנו במשחק הבא. בטוח שלא צריך לספוג שער מכדור חוץ, ידענו שהם ישחקו על כדורים ארוכים, היינו רכים מדי בשער הראשון ואחר כך המשחק השתבש. אני מאוד מאמין בקבוצה הזאת, יש לנו עוצמות וגם היום נשארנו בעניינים גם בחיסרון מספרי. יש פה סגל מצוין, וכל שחקן מוכן להזדמנות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully