וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקו הטוב בקריירה: 19 נק', 14 ריב' ו-9 אס' לאבדיה בניצחון וושינגטון

הוויזארדס הפתיעו עם 99:127 באטלנטה, הישראלי רשם דאבל-דאבל חמישי העונה, קלע בספרות כפולות משחק חמישי ברציפות והיה רחוק אסיסט אחד בלבד מטריפל דאבל ראשון בקריירה. אבדיה בלט גם בהגנה על טריי יאנג, וושינגטון עם ניצחונה הגבוה ביותר העונה

שחקני וושינגטון חוגגים לדני אבדיה יום הולדת 23/מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

דני אבדיה נמצא כנראה בתקופה הטובה בקריירה. הלילה (בין שבת לראשון) הוא רשם משחק שיא ב-NBA, ולשמחתו הפעם זה גם לווה בניצחון מרשים של וושינגטון, 99:127 על אטלנטה בחוץ.

אבדיה היה קרוב מאי פעם לטריפל דאבל ראשון בקריירה. הוא סיים את המשחק עם 19 נקודות באחוזים מצוינים (7 מ-12 מהשדה, 1 מ-2 מהשלוש ו-4 מ-5 מהעונשין), קבע שיאים עונתיים בריבאונדים (14) ואסיסטים (9), הוסיף חסימה וחטיפה (משחק 13 ברציפות עם לפחות חטיפה אחת) והוביל את וושינגטון לניצחון חוץ נדיר, רביעי בלבד שלה העונה, ששיפר את מאזנה העונתי ל-31:7.

זה היה הדאבל-דאבל החמישי של אבדיה העונה כולל ארבעה בשמונת המשחקים האחרונים, והוא הגיע אליו כבר בסוף הרבע השלישי. אבדיה נכנס לרבע האחרון כשהוא זקוק ל-4 אסיסטים כדי לרשום טריפל דאבל ראשון בקריירה וכנראה שהיה עושה זאת אלמלא היה מוחלף באופן מעט מפתיע על ידי המאמן ווס אנסלד ג'וניור כשנותרו 2:15 דקות על השעון.

כך או אחרת, אבדיה "יתנחם" בעובדה שהוא שומר על יציבות מרשימה בתקופה האחרונה, עם רצף של חמישה משחקים עם מספר נקודות דו ספרתי (הרצף השני הכי טוב בקריירת ה-NBA שלו).

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
הצגה. אבדיה/רויטרס

בתחילת המשחק אבדיה התמקד בעיקר בצד ההגנתי. הוא הופקד בהגנה על טריי יאנג, כוכב ההוקס, ועשה לו חיים קשים לאורך כל הערב. קייל קוזמה שרשם מחצית ראשונה נהדרת עזר לוויזארדס לבנות יתרון דו ספרתי בירידה להפסקה והפעם, בניגוד למשחקים קודמים של הוויזארדס העונה ובעונות קודמות, הם לא התפרקו והתרסקו ברבעים הבאים. היתרון הלך וגדל ברבע השלישי, שהסתיים עם דקות מצוינות של אבדיה שעזרו לוושינגטון לפתוח פער 28 - ממנו להוקס כבר לא היו אנרגיות לחזור.

בשורה התחתונה, הוויזארדס חוגגים ניצחון ראשון אחרי שישה הפסדים, מנצחים את אטלנטה לראשונה העונה אחרי שהפסידו בשלושת המפגשים הקודמים ובנוסף לכל מציינים גם ניצחון בהפרש הגבוה ביותר שלהם העונה.

קייל קוזמה סיים כקלע המצטיין של וושינגטון עם 29 נקודות ותרם גם 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, ג'ורדן פול רשם משחק יעיל שלישי ברציפות עם 20 נקודות ב-50 אחוז מהשדה וגם בילאל קוליבאלי (12 ו-6 ריבאונדים), קורי קיספרט (11) ודניאל גאפורד (10) קלעו בדאבל פיגרס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, שומר על טריי יאנג, אטלנטה הוקס. רויטרס
כיכב גם בהגנה. אבדיה מול טריי יאנג/רויטרס

מנגד, טריי יאנג סיים כקלע הבולט של ההוקס עם 21 נקודות והוסיף גם 10 אסיסטים, אבל סך הכל סבל מערב לא אפקטיבי במיוחד עם 6 מ-19 בלבד מהשדה, כולל 2 מ-10 מהשלוש. סאדיק ביי הוסיף 16 ו-7 ריבאונדים לאטלנטה, שירדה למאזן 23:15 העונה.

אבדיה והוויזארדס יעלו לפרקט כבר ביום שני ב-22:00 למשחק מול דטרויט החלשה, בו יוכלו לחבר רצף נדיר של שני ניצחונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully