וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב חזרה לישראל עם שישה זרים לקראת עפולה

13.1.2024 / 17:45

אחרי ההפסד המאכזב לפרטיזן בלגרד, שבו הצהובים למשחקי הליגה ללא בונזי קולסון, הזר היחיד שעדיין לא חזר מאז תחילת המלחמה. במועדון מעריכים שגם הוא יחזור בקרוב. בחמישי תפגוש מכבי את אולימפיאקוס

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.1/ספורט1

במכבי תל אביב עדיין מלקקים את הפצעים אחרי ההפסד לפרטיזן בלגרד אמש (שישי) 88:79, בו איבדה הקבוצה יתרון בן 24 נקודות ברבע השני בדרך להפסד משמעותי. היה זה איבוד היתרון הגדול ביותר של הצהובים ביורוליג, ו-4 נקודות בלבד משיא היורוליג בכל הזמנים.

אלא שלמכבי אין יותר מדי זמן להתאושש. כבר היום חזרה הקבוצה לישראל לראשונה מאז ה-26 בדצמבר, כשבניגוד לביקור הקודם בו הגיעו לישראל ללא השחקנים הזרים, הפעם הסגל של מכבי כמעט מלא לחלוטין. שישה משבעת השחקנים הזרים של הקבוצה חזרו איתה ארצה, כשהיחיד שנשאר בבלגרד מסיבות אישיות הוא בונזי קולסון.

אחרי שלושה חודשים בהם הייתה יותר באירופה, ובחודשיים האחרונים בבלגרד, יותר מאשר בישראל, בחודשים הבאים צפויה מכבי להיות בתל אביב יותר שכן הקבוצה צריכה להשלים משחקי ליגה רבים, ובמועדון מעריכים שקולסון, שהוא היחיד שעדיין לא חזר מבין הזרים של הקבוצה, יחזור גם כן בתקופה הקרובה.

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון. Dragan Tesic and Djordje Kostic, אתר רשמי
גם הוא הגיע. לורנזו בראון/אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic

מכבי תפגוש ביום שני (21:05) את הפועל עפולה בחוץ, למשחק הרביעי שלהם בלבד העונה בליגה, כשביום חמישי היא תפגוש את אולימפיאקוס ביוון, ותשוב לאחר מכן לשני משחקי ליגה בארץ נגד הפועל תל אביב בהיכל שלמה ונגד עירוני קרית אתא בהיכל מנורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully