וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין לקראת בני ריינה: "במצבים האלה רואים אופי אמיתי של קבוצה"

מאמן מכבי ת"א שמח על ההזדמנות להתאושש מהר מהפסד הבכורה: "זה מה שיפה בכדורגל, לחץ הוא חלק מהמשחק. כבר לא חושב על חיפה" (א', 20:00 בספורט4)

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

מכבי תל אביב תנסה להתאושש מחר (ראשון ב-20:00, ספורט4) מהפסד הבכורה שלה בליגת העל העונה, אותו ספגה ממכבי חיפה, כשתתארח אצל בני ריינה במסגרת המחזור ה-16. המאמן רובי קין, שיחסר את אנריק סבוריט המוצהב ואולי גם את דור תורג'מן החולה, דיבר היום לקראת המשחק.

"זה מה שיפה בכדורגל - תמיד יש את המשחק מעבר לפינה. גם אם הפסדת את המשחק האחרון, תמיד יש את המשחק הבא שתוכל לתקן ואני שמח שזה יחסית הגיע מהר בקצב המשחקים הנוכחי", אמר קין. "אני מצפה שנראה אופי ואמונה. אחרי שהפסדנו לגנט פתחנו ברצף של 12 משחקים ללא הפסד. זה הזמן לחזור לעצמנו. כולם יאבדו נקודות. אף אחד לא אוהב להפסיד - אבל מה שאני אוהב במצבים האלה זה לראות את האופי האמיתי של הקבוצה. זה מה שאני מצפה לראות מהשחקנים. אני רוצה לראות אותם נלחמים שוב, רוצה לראות את היכולת שהצגנו במשחקים לפני. השחקנים מקצוענים וגם הם לא אוהבים להפסיד".

על מצב הסגל בתוך חודש עמוס באופן חריג: "יש הרבה פצועים שמשחקים לא בכשירות של 100%, יש לנו גם כאלו שחולים ולכן הרבה שחקנים בסגל משחקים במשחקים האחרונים. אנחנו מנהלים את זה ויש לנו את הצוות הרפואי כדי לעזור לשחקנים, גם אם לא להיות 100%, לפחות להיות קרובים לזה. זה לא תירוץ. יש לנו סגל רחב כך שנשתמש בכולם לשמחתי, ככה שאם יש מישהו שחולה או פצוע, יהיה מי שיבוא במקומו כדי לנצל את ההזדמנות שקיבל".

מאמן מכבי תל אביב, רובי קין. ברני ארדוב
העביר דף מהפסד הבכורה. רובי קין/ברני ארדוב

כזכור, בני ריינה הייתה הראשונה שמכבי תל אביב שמטה נגדה נקודות בליגה: "ראינו כמה המשחק הראשון היה קשה. הרבה דברים קרו בו. משחק הוא ולא חשוב מי היריבה. כל משחק הוא שונה, עם אתגרים שונים, אבל אלו אתגרים שאנחנו מצפים להם", המשיך קין.

"היה כיף לשחק עם קהל במשחק האחרון", הוסיף האירי אחרי משחק ראשון עם 15,000 צופים מאז ה-7 באוקטובר. "הלוואי והיו עוד אוהדים, אני מניח שאני מרגיש כמו כולם. אנחנו מעריכים את התמיכה שלהם ואנחנו צריכים אותם בלי קשר לתוצאה במשחק האחרון. אף אחד לא אוהב להפסיד, אבל אנחנו מעריכים את התמיכה שלהם ומצפים לה גם במשחק הבא".

על הפער ממכבי חיפה שהצטמצם, אמר: "לחץ הוא חלק ממשחק כדורגל. אני התמודדתי איתו בעצמי מאז שהתחלתי לשחק. אף אחד לא אמר שיהיה קל. יהיו הרבה שינויים ככל שנתקדם בעונה. כמו שאמרתי לפני המשחק נגד מכבי חיפה - המאבק על התואר לא יוכרע במשחק הזה, בלי קשר לתוצאה. יש עוד הרבה משחקים. אני אפילו לא חושב על זה, אלא רק על המשחק הבא. וזה מה שאני מעביר לשחקנים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully