וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "מאז ששועה עצבן אותי, הוא עשה שינוי מאוד גדול"

מאמן בית"ר שיבח את החלוץ אחרי 3 בישולים מול חדרה: "זה סיפור אחר, מאוד מרוצה ממנו". על פריידיי: "צריך להיות יותר מרוכז". אביטן: "לא פעם ראשונה שאנחנו מחלקים מתנות"

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 0:3 על הפועל חדרה/ספורט1

במסיבת העיתונאים שלשום (חמישי), יוסי אבוקסיס הבטיח שאם בית"ר ירושלים תמשיך לשחק כמו ששיחקה לאחרונה - היא תגיע לאן שהיא מכוונת. לפחות לגבי היום אפשר לומר שהמאמן עמד בהבטחתו, אחרי שמחזיקת הגביע טיילה ל-0:3 בחוץ על הפועל חדרה וחזרה לנצח אחרי שני משחקים, תוך תצוגת כדורגל טובה. ירדן שועה בישל את כל השערים, אותם כבשו אדי גוטליב, עדי יונה ומיירון ג'ורג'.

"היה מאוד חשוב לי שלא נספוג. 1:3 זה לא אותו הדבר. ההגנה עשתה משחק מצוין, היה חשוב לשמור על השער. בקשר לכיבושים, הגענו לכמות מצבים אולי הכי גדולה העונה, אבל אנחנו צריכים לנצל יותר מהם", סיכם אבוקסיס את הניצחון.

על הכושר הירוד של פרד פריידיי הוא אמר: "אני לא שוכח לשחקנים יכולת טובה, לפני כמה חודשים הוא הביא לנו חצי גמר גביע בגול אדיר נגד מכבי תל אביב וכבש שער חשוב בגמר. אני רואה את ההחמצות ונצטרך לתקן את זה, כי זה חוזר על עצמו והוא צריך להיות יותר מרוכז. זה סימן טוב שהוא מגיע למצבים. כשראיתי שהוא התעייף מאוד והכדורים לא נכנסו לו, ויש חילוף טוב בספסל כמו מיירון ג'ורג', עשינו אותו".

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. שלומי גבאי
מרוצה באופן כללי. יוסי אבוקסיס/שלומי גבאי

בעיות בהגנה וחיזוק: "אנחנו מנסים לבדוק אם נצליח להביא בלם יותר טוב ממה שיש לנו, הבלמים שלנו השתפרו במשחקים האחרונים והשערים שספגנו לא היו קשורים אליהם. אם נצליח לצרף עוד שחקן כנף, אחרי שמוזי נפצע היום במחצית, זה ייתן לנו עוד מימד של יכולת אישית. בינואר אי אפשר להביא דברים מהירח, בטח בזמן מלחמה".

להמשיך במומנטום נגד בני ריינה: "רק לפני המשחק דיברנו עם השחקנים ואמרתי שבשבועיים אפשר להפוך את העונה. התחלנו היום, מקווה שניכנס לשישייה הראשונה - זו המטרה שלנו. נצטרך לעשות ניצחון שני רצוף ביום רביעי נגד ריינה, אנחנו צריכים רצף טוב".

לסיום שיבח אבוקסיס את שועה: "מאז שהוא עצבן אותי באיזה משחק ושמתי אותו בספסל, זה סיפור אחר לגמרי. אני מאוד מרוצה ממנו, מהמחויבות, מההגנה ומזה שהוא לא מתעצבן מהר. הוא עשה שינוי מאוד גדול, הסברתי לו שאני בסך הכל רוצה לעזור לו להצליח. כל משחק בוחנים אותנו מחדש - שחקנים ומאמנים. אם הוא ימשיך ככה, הוא יכול להיות אחד השחקנים הטובים כאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. שלומי גבאי
יש להם סיבה טובה לחגוג. שחקני בית"ר ירושלים/שלומי גבאי

עדי יונה, כובש השער השני: "יוצאים שמחים, השגנו את המטרה שזו שלוש נקודות. יכולנו לגמור את המשחק הרבה יותר מהר, אבל אני שמח שניצחנו. כיף שנפתח הביטחון ואנחנו מראים קצת את היכולות שאנחנו יכולים להביא. רוצים לייצר רצף חיובי ולהמשיך קדימה אל הפלייאוף העליון. מקווה שנעשה את זה. פריידיי? אנחנו לא מתוסכלים מההחמצות שלו, המספרים יבואו. הוא מגיע להמון מצבים ובסוף זה ייפתח".

על התמיכה מהקהל: "הרגשה שאי אפשר להסביר, אלה רגעים שאתה חולם עליהם מגיל קטן. הלוואי שזה ימשיך, חלום שהתגשם".

בצד המפסיד, המאמן ניסו אביטן ניתח: "בעיקר לא הלך היום. פתחנו רע מאוד, נתנו מתנה לבית"ר וזה אפשר להם לשחק הרבה יותר רגוע. החלטתי לשנות מערך מוקדם, ניסינו לחזור אבל ביום שכל השחקנים שלנו הרבה מתחת לממוצע שלהם, אין לנו הרבה סיכוי".

פעילות בחלון ההעברות: "אנחנו מחפשים תחת מגבלה תקציבית, בעיקר לחלק הקדמי. יש לנו קושי גדול, רק שחקן אחד מייצר מספרים והשאר לא תורמים מספיק. רוצים חלוץ זר, שעזב בגלל המלחמה וחסר לנו. הכי קל זה להגיד מה רוצים, יש מציאות וקושי גדול שאנחנו מנסים להתמודד איתם".

התלות באלעד מדמון: "סטטיסטית זו עובדה, אנחנו כרגע תלויים באלעד בכל הקשור להבקעת שערים. השאר צריכים להיות יותר טובים, היינו קצת רכים היום וזו לא הפעם הראשונה שאנחנו מחלקים מתנות ואז רודפים אחרי היריבה".

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
"נתנו להם מתנה". ניסו אביטן/שלומי גבאי

הקפטן עידו לוי אמר: "התחושות מאוד מאכזבות, היינו מתחת לכל ביקורת היום. בלי אנרגיות, בלי מחויבות. מצער אותי מאוד שנראינו ככה במשחק כל כך חשוב מבחינתנו. בחדר ההלבשה נרים אחד את השני, עוזר שיש משחק עוד שלושה ימים. צריך לשכוח מהמשחק מול בית"ר ולנסות לתקן. נרים את עצמנו מנטלית ונבוא מוכנים להפועל חיפה. הבסיס שלנו זה המחויבות, האנרגיות והרוח הקבוצית, והיום זה לא היה בכלל. בלי זה לא נשרוד בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully