וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב קמרון נפצע ערב פתיחת אליפות אפריקה, יחמיץ את הטורניר?

ונסן אבובקאר נפגע בירך באימון, ולאחר שנטען כי ייעדר שלושה שבועות ויחזור לבשיקטאש, התפרסם דיווח לפיו יישאר עם הנבחרת ויושבת לעשרה ימים בלבד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.1/ספורט1

אלופת אפריקה תצא לדרך (שבת) כשהמארחת חוף השנהב תפגוש את גינאה ביסאו, אך דרמה ראשונה כבר הגיעה מכיוונה של נבחרת קמרון. אחד מכוכבי הנבחרת, ונסן אבובקאר, נפצע בירך באימון וכעת יש דיווחים סותרים בנוגע לכשירותו.

תחילה דווח כי אבובקאר סובל מפציעה שתשבית אותו לשלושה שבועות, ושהוא ישוב לאיסטנבול לצורך טיפולים אצל קבוצתו בשיקטאש. לאחר מכן נטען כי הפציעה אמורה להשאיר אותו בחוץ לעשרה ימים בלבד ושהוא יישאר עם הנבחרת בחוף השנהב עד שיוכל לחזור לשחק, ככל הנראה רק בשלבי הנוקאאוט. אבובקאר היה מכוכבי הזכייה של קמרון באליפות אפריקה ב-2017, והוא לקח חלק גם בהגעה למקום השלישי בטורניר הקודם ב-2021.

אם בסופו של דבר אבובקאר יחמיץ את כל הטורניר, הוא לא יהיה לבד. חברו לנבחרת קמרון בריאן אמבומאו מברנטפורד פצוע, בעוד אריק מקסים צ'ופו מוטינג מבאיירן מינכן נופה מסיבות מקצועיות. הרקע לכך הוא יחסים רעועים עם הצוות המקצועי, כאשר החלוץ כבר הודיעו על סירובו להחליף את אבובקאר בסגל אם יהיה צורך בכך. אנדרה אונאנה יעמוד בשערה של מנצ'סטר יונייטד מחר מול טוטנהאם ורק אז יצטרף לנבחרת קמרון, כך שהוא יפספס את משחקה הראשון בטורניר.

ונסן אבובקאר, שחקן נבחרת מקרון. רויטרס
מכה קשה לקמרון. אבובקאר/רויטרס

קמרון, שהוגרלה לבית ג', תחל את דרכה בטורניר ביום שני ב-19:00 מול גינאה. לאחר מכן תפגוש את האלופה המכהנת סנגל ואת שלב הבתים תנעל עם משחק נגד גמביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully