וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד מוכנה לקלאסיקו בגמר הסופרקופה: צ'אבי מכין תמונת מראה?

מאמן ברצלונה עשוי לשנות מערך מול ריאל מדריד ופליקס רוצה להסיר קוף מהגב, ראפיניה ייעדר. הבלאנקוס עוד מתאוששים מה-3:5 בדרבי (ראשון, 21:00, ספורט1)

תקציר סופר קופה ספרדי: ריאל מדריד - אתלטיקו מדריד 3:5/ספורט1

השילוב בין קלאסיקו למשחק על תואר סידר יום חג בכדורגל הספרדי, כאשר מחר (ראשון, 21:00, ספורט1) בגמר הסופרקופה בערב הסעודית האלופה ברצלונה תפגוש את מחזיקת גביע המלך ריאל מדריד. השתיים נפגשות במעמד זה בפעם השלישית ברציפות. ב-2022 הבלאנקוס ניצחו 2:3 בהארכה, ואשתקד הקבוצה של צ'אבי נקמה בזו של קרלו אנצ'לוטי עם 1:3 משכנע.

בריאל מדריד לא מחפשים נקמה על נקמה אבל כן רוצים לציין תואר ראשון העונה - כשגם להם ברור שהם במומנטום טוב יותר מהיריבה המושבעת. ברצלונה נהנתה מיום פחות של מנוחה עם 0:2 על אוסאסונה, אך ריאל מדריד נסחטה והתאמצה יותר בדרך לגמר עם 3:5 משוגע בהארכה על אתלטיקו מדריד.

אנצ'לוטי הודה כי לחלק מהשחקנים הוותיקים לקח קצת יותר זמן להתאושש בעקבות המאמץ הרב, והסיר את החשש סביב כשירותו של דני קרבחאל - אחד מגיבורי הדרבי. המאמן האיטלקי הכריז כי כבר החליט על ה-11 שיפתחו בקלאסיקו וכמובן סירב לחשוף, ובהמשך החמיא למאמן היריב: "לצ'אבי אין את הניסיון שיש לי, אבל התוצאות שלו עד כה טובות מאוד. הוא היה אחד הקשרים הטובים בעולם, אני בטוח שהניסיון כשחקן עוזר לו".

דני קרבחאל ריאל מדריד מול ז'ואאו פליקס ברצלונה. רויטרס
שוב נפגשים. קרבחאל מול פליקס/רויטרס

ברצלונה מנגד רוצה לשמור על התואר, כשבדומה להגנת ריאל מדריד, גם מעליה מרחפת רשימה ארוכה של פציעות משמעותיות. מארק אנדרה טר סטגן, ז'ואאו קאנסלו וגאבי שגמר את העונה ייעדרו, ואליהם הצטרף ראפיניה שנפצע בחצי הגמר מול אוסאסונה. אלחנדרו באלדה משחק עם כאבים, אך לפי מאמנו הוא אמור לשחק בקלאסיקו.

לפי דיווחים בספרד, צ'אבי אמור להציב מעין תמונת מראה למערך של ריאל מדריד. הבלאנקוס משחקים כמעט כל העונה במעין מערך יהלום עם שני שחקנים קדמיים וארבעה קשרים מאחוריהם, ומאמנה של ברצלונה צפוי לשנות מערך מ-4-3-3 לכזה שכולל ארבעה שחקנים במרכז השדה. מקומם של פרנקי דה יונג ואילקאי גונדואן ב-11 מובטח, ועל שני המקומות הנותרים ייאבקו פדרי, פרמין לופס וסרג'י רוברטו.

רוברט לבנדדובסקי חיבר שני משחקים רצופים עם שער לראשונה מאז ספטמבר, והוא יקווה להמשיך במומנטום כששחקן אחד לצידו בחלק הקדמי. ז'ואאו פליקס, אחד המועמדים לפתוח ליד הפולני, מחפש ניצחון ראשון בקריירה על ריאל מדריד אחרי תשעה ניסיונות כושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully