וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 13.1: יובנטוס שוחחה עם הנדרסון, סולשיאר יאמן נבחרת?

עודכן לאחרונה: 13.1.2024 / 14:39

האנגלי שרוצה לעזוב את הליגה הסעודית עשוי להגיע בהשאלה לגברת הזקנה, שסימנה שלושה קשרים נוספים. אקס יונייטד רואיין בשבדיה, דייגו יורנטה רוצה לפ.ס.ז'

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.1/ספורט1

העברות

* דויד דאטרו פופאנה, חלוצה של צ'לסי, הושאל לברנלי עד תום העונה. השחקן מחוץ השנהב הושאל בחצי הראשון של העונה לאוניון ברלין וכעת הוא חוזר לפרמיירליג בניסיון להשאיר את הקלארטס בליגה הבכירה.

שמועות

* יובנטוס שוחחה עם ג'ורדן הנדרסון בנוגע לאפשרות לצרפו לפי ג'אנלוקה די מארציו, ככל הנראה בהשאלה עד תום העונה מאל איתיפאק. כידוע, האנגלי רוצה לעזוב את הליגה הסעודית וכבר עורר התעניינות באייאקס וסלטיק. קשרים נוספים שסומנו על ידי יובנטוס, בין אם לקיץ ובין אם לחלון הנוכחי, הם טון קופמיינרס מאטאלנטה, לזאר סמארדז'יץ' מאודינזה וסאול מאתלטיקו מדריד.

* דייגו יורנטה, הבלם הספרדי שהושאל מלידס לרומא, רוצה להצטרף לפריז סן ז'רמן שמחפשת תגבור להגנה ונציגיו ביקשו מהג'אלורוסי להפסיק את הסכם ההשאלה כבר עכשיו. רומא רוצה קודם כל למצוא מחליף ואז תאפשר את המהלך.

* דיווח מעניין בשבדיה: ההתאחדות המקומית ראיינה את אולה גונאר סולשיאר בנוגע למשרת האימון של הנבחרת. אם ימונה, זהו יהיה התפקיד הראשון של הנורבגי מאז הפיטורים ממנצ'סטר יונייטד לפני כשנתיים וחצי. בשבדיה מחפשים מאמן אחרי שיאנה אנדרסון התפטר בנובמבר בעקבות אי ההעפלה ליורו.

* תחרות חדשה לליאל עבדה בכנף ימין בסלטיק. לפי דיווח ב"סקיי", הסקוטים קרובים לסיכום על רכישתו של ניקולאס קון מראפיד וינה תמורת 3.5 מיליון יורו.

* ראדה קרוניץ' נחת באיסטנבול ויעבור בהשאלה ממילאן לפנרבחצ'ה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אולה גונאר סולשיאר, מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
חוזר לאמן? סולשיאר/רויטרס

* ריאל בטיס מנסה להשאיר במועדון את גידו רודריגס. הקשר שהיה בסגל נבחרת ארגנטינה בזכייה במונדיאל מסיים חוזה בקיץ ויכול לנהל מגעים עם כל קבוצה כשהוא זוכה להתעניינות מקבוצות באיטליה ובספרד, ביניהן אתלטיקו מדריד.

* אל הילאל הסעודית בשיחות לצירופו של רנאן לודי ממארסיי. ג'נארו גאטוזו, מאמנה של מארסיי, אישר כי זו הייתה הסיבה לכך שהמגן השמאלי הברזילאי לא שיחק בשישי ב-1:1 מול שטרסבורג. מי שאמור להחליפו הוא הסקוטי ג'וש דויג בן ה-21, לאחר שמארסיי הגיעה לסיכום עם ורונה על רכישתו תמורת 6 מיליון יורו (פלוס בונוסים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully