וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע מביש בשיקגו: שריקות בוז למנהל האגדי, אלמנתו בכתה באולם

הבולס ערכו טקס לקבוצה של 1995/96, האוהדים קראו נגד ג'רי קראוס. קר גינה, אקס הבולס: "זה הדבר הכי נורא שראיתי בחיי"

שחקני וושינגטון חוגגים לדני אבדיה יום הולדת/מתוך האתר הרשמי של הוויזארדס

אירוע מביש וכואב התרחש הלילה (בין שישי לשבת) ביונייטד סנטר בשיקגו. הבולס ערכו במחצית המשחק נגד גולדן סטייט ווריירס טקס לכבוד הקבוצה האגדית של 1995/96, שזכתה באליפות וקבעה את המאזן הטוב אי פעם עם 10-72 - שיא שנשבר על ידי הווריירס עשרים שנה לאחר מכן.

הטקס החגיגי מהר מאוד הפך לסקנדל, זאת בעקבות שריקות בוז של אוהדים רבים לג'רי קראוס - הג'נרל מנג'ר של הקבוצה שהלך לעולמו ב-2017. קראוס המנהל כיהן בתפקידו מ-1985 עד 2003 ועל כן ניתן לו קרדיט רב על בניית הקבוצה, אולם הוא גם מואשם על ידי רבים כגורם המרכזי להתפרקות השושלת. אלמנתו של ג'רי, תלמה, נכחה באולם ונראה נסערת ודומעת כששמעה את תגובת הקהל.

"זה הדבר הכי נורא שראיתי בחיי, כואב לי על האישה הזו", אמר סטייסי קינג, שזכה עם הבולס בשלוש אליפויות וכיום מפרשן את משחקי הקבוצה עבור ערוץ הטלוויזיה המקומי, "כל מי ששרק לה בוז צריך להתבייש בעצמו".

שריקות הבוז והתגובה של תלמה קראוס

מי שגם כן היה באולם באופן טבעי הוא מאמן גולדן סטייט סטיב קר, שגם כן זכה בשלוש טבעות בשיקגו: "זה מביש, כואב לי על תלמה ומשפחת קראוס, אני לא מאמין על הקהל. בין אם אוהבים את ג'רי ובין אם לא, אנחנו כאן כדי לחגוג את הקבוצה. כל מי ששרק בוז צריך להתבייש בעצמו".

בטקס עצמו הייתה נוכחות די דלילה, בטח בגזרת הכוכבים של אותה הקבוצה. מייקל ג'ורדן, סקוטי פיפן ודניס רודמן נעדרו, כאשר האחרון היה אמור להגיע אך שיבושי מזג האוויר מנעו זאת ממנו. ג'ורדן ורודמן העבירו מסרים מוסרטים ששודרו על המסך באולם, ומי שנכח וזכה לתשואות הרמות ביותר היה המאמן של אותה קבוצה - פיל ג'קסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully