וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "בכדורסל גם התחלה טובה לא מבטיחה כלום, כואב על השחקנים"

12.1.2024 / 23:57

מאמן מכבי תל אביב אחרי איבוד היתרון ההיסטורי: "איבדנו את קור הרוח, הייתי צריך לקחת פסק זמן מוקדם, זאת אשמתי. נצטרך ללמוד מזה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.1/ספורט1

משחק כזה לא ראו במכבי תל אביב הרבה מאוד שנים. למעשה, מאז איבוד יתרון 21 הנקודות לפרטיזן בלגרד בעונת 2009/10 לא זוכרים, אז זאת הייתה הפעם האחרונה שהאלופה הישראלית איבדה יתרון של מעל 20 נקודות והפסידה ביורוליג. הערב (שישי) זה קרה מול אותה יריבה, הפעם עם איבוד יתרון של 24 נקודות בהפסד 88:79 באחד הערבים הקשים ביותר של שחקניו של עודד קטש במפעל.

מאמן הצהובים סיכם את ההפסד הכואב בסיום: "ידענו גם במחצית שהיו להם העונה שלושה או ארבעה קאמבקים, זה לא קל, הם הצליחו להפוך את המשחק ברבע השלישי, הם היו אגרסיביים וקלעו זריקות. איבדנו את הקצב שלנו, החטאנו זריקות, המומנטום השתנה, וזה מה שקורה. זה עוד שיעור בשבילנו, כואב לי על השחקנים כי הם השאירו הרבה מאוד מאמץ על המגרש. שתי מחציות שונות לחלוטין. הרבע השלישי היה העתק הדבק של הרבע הראשון רק בצד השני. ידענו שהם לא יוותרו ויהיו אגרסיביים, אני מרגיש רע כי התחלנו את המשחק מרוכזים. הייתה לנו מחצית ראשונה טובה מאוד התקפית והגנתית, אבל צריך לתת להם את הקרדיט, זאת לא הפעם הראשונה שהם עושים קאמבק כזה כאן. לרוע מזלנו במחצית השנייה שום דבר לא הלך לכיוון שלנו, היינו 0 מ-16 ל-3, זה מספר משוגע, קשה לנצח ככה. אהבתי את איך שבאנו לשחק, היינו אגרסיביים ומרוכזים, אני מרגיש רע בשביל השחקנים, כי זה הפסד רע, שאתה מוביל ככה ומפסיד. זה עוד שיעור בשבילנו בעונה הזאת".

ג'ון דיברתולומאו לצד בונזי קולסון מכבי תל אביב. Dragana Stjepanovic, אתר רשמי
"שתי מחציות שונות". הספסל הצהוב בדקות החיוביות/אתר רשמי, Dragana Stjepanovic

קטש הוסיף: "אנחנו אוהבים את בלגרד, כואב לנו על כל מה שקורה בישראל, זה קשה לנו כמדינה. זה לא קל, אבל החלטנו כקבוצה לא להתייחס לזה כתירוץ. ברור שאנחנו רוצים לשחק בבית מול הקהל שלנו, הלוואי שהדברים היו חוזרים להיות נורמליים, אבל ברגע שאנחנו לא משחקים בתל אביב, אין מקום יותר טוב מבלגרד, איך שהמועדונים כאן מארחים אותנו, אנחנו אוהבים את האנשים כאן, הם נחמדים אלינו, לא היינו יכולים למצוא בית שני טוב יותר. אפשר להרגיש שהכדורסל הוא שונה. אני לא יכול לומר שהדברים האלה היו קורים במקום אחר, האווירה עזרה לפרטיזן, רק העונה היו לפרטיזן שלושה או ארבעה קאמבקים. צריכים להיות כאן מרוכזים 40 דקות. איבדנו את קור הרוח. אישית אולי הייתי צריך לקחת פסק זמן 2 דקות מוקדם יותר, חיכיתי לפסק זמן טלוויזיה, זאת אשמתי. בכדורסל גם התחלה טובה לא מבטיחה כלום, הם עשו מהלכים גדולים בסוף, יש להם את האיכות לעשות את זה. נצטרך ללמוד מזה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
לורנזו בראון מכבי תל אביב. Dragana Stjepanovic, אתר רשמי
פתח מדהים, לא היה קיים בהמשך. בראון/אתר רשמי, Dragana Stjepanovic

המאמן הישראלי התייחס לביתיות שחסרה לקבוצתו: "האווירה בתל אביב חסרה לנו מאוד, אנחנו לא רוצים להשתמש בזה כתירוץ, אנחנו מוצאים את הדרך להיות תחרותיים, למרות הנסיבות המשוגעות. המשחק הביתי היחיד שלנו היה נגד פרטיזן, משחק אדיר בשבילנו, בהשוואה למשחק הזה היה חסר לנו האווירה אבל זאת הסיטואציה, לא קל אבל מסתכלים קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully