וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: הפועל חולון תעצור את המפולת נגד גליל עליון?

הסגולים, שהפסידו את שני משחקי הליגה האחרונים והסתבכו בליגת האלופות, יופיעו ללא משגב וקרופורד למשחק הביתי נגד החבורה של פלג (19:20) שתיאלץ להסתדר ללא רועי הובר הפצוע

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.1/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שבת, 19:20) בחולון שם הפועל חולון תארח את הפועל גליל עליון. חולון מגיעה למשחק אחרי שני הפסדי חוץ רצופים ובמאזן חיובי של שלושה ניצחונות מול שני הפסדים, בעוד גליל עליון ניצבת במקום התשיעי עם ארבעה ניצחונות וחמישה הפסדים.

הפועל חולון מגיעה למשחק בעיצומה של תקופה לא טובה. הסגולים הפסידו את שני משחקי הליגה האחרונים שלהם, תוך כדי הצגת כדורסל לא טוב, וביום שלישי הסתבכו גם בפליי אין של ליגת האלופות עם הפסד לאוסטנד שקבע משחק הכרעה בין הקבוצות השבוע. חולון תמשיך לשחק השבוע ללא ניב משגב, כשדרו קרופורד לא נרשם למשחק הקרוב. לפני המשחק תערוך הקבוצה טקס הוקרה ותעניק מנוי כבוד למשפחות ברוך וברונשטיין ששכלו את בניהם במלחמה.

בגליל עליון שמחו מאוד אחרי הניצחון ביום רביעי האחרון על הפועל באר שבע שפתח פער של שני משחקים בין הקבוצה של ברק פלג למקום שמוביל לליגה הלאומית. גליל עושה את ההישג הזה ללא אולם ביתי, ובקרוב היא תסיים לשחק את כל משחקי החוץ שלה בליגה, כשעדיין לא ברור היכן תארח את משחקיה. הקפטן רועי הובר נקע את קרסולו וייעדר מהמשחק הקרוב. הסנטר הריסון הנדרסון שהצטרף לאחרונה לא מתאקלם וצפוי לעזוב.

שון דאוסון, הפועל חולון. דני מרון
שון דאוסון, הפועל חולון/דני מרון

זה יהיה המפגש ה-27 בין הקבוצות שחולון מארחת, והיא מובילה במפגשים הללו 10:16. הפעם האחרונה בה גליל ניצחה בחולון בליגה הייתה בשנת 2001, כשבשנתיים האחרונות גליל מודחת מול חולון ומפסידה 3:0 בסדרת רבע גמר הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully