וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'יבריל רג'וב התערב, שחקן אום אל פאחם יצטרף לנבחרת פלסטין"

בתקשורת הפלסטינית מדווחים: "נשיא המועדון התנגד, אבל הבלם יצטרף לסגל הנבחרת באליפות אסיה". יחבור לעטאא ג'אבר וחלוץ סכנין

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.1/ספורט1

בתקשורת הפלסטינאית מדווחים ששחקן הפועל אום אל פאחם, עמיד מחאג'נה, כן יצטרף בסופו של דבר לסגל של נבחרת פלסטין באליפות אסיה בקטאר.

מחאג'נה נכלל בסגל הסופי של המאמן הטוניסאי מכרם דאבוב לפני כ-10 ימים, אבל הפועל אום אל פאחם פרסמה הודעה רשמית בה נאמר שאחרי שיחה בין ראשי המועדון לבלם ואביו, הוחלט שהוא יישאר בישראל בצל המלחמה.

היום הבלם עוד הספיק לפתוח בהרכב של אום אל פאחם נגד סקציה נס ציונה בליגה הלאומית וגם לענוד את סרט הקפטן, אבל בתקשורת הפלסטינית סיפרו: "עמיד מחאג'נה יצטרף לשאר שחקני הסגל ביום שבת. נשיא הפועל אום אל פאחם לא רצה לשחרר אותו, אבל ג'יבריל רג'וב התערב ודאג שהוא יגיע".

רג'וב בן ה-70 - מי שעל פי הדיווח אחראי להגעתו של מחאג'נה בסופו של דבר - עסק במשך שנים ארוכות בטרור אנטי-ישראלי והוא מתבטא באופן קבוע נגד ישראל. בריאיון ב-2007 אמר ש"ישראל היא סרטן באזור" ועל המתקפה הרצחנית ב-7 באוקטובר אמר שהיא תגובה טבעית לדיכוי של ישראל. לפני כ-15 שנה מונה לראש ההתאחדות לכדורגל של פלסטין ובמסגרת הזו הוא פועל כבר שנים ארוכות באופן דיפלומטי נגד ישראל בכלל ועולם הספורט הישראלי בפרט.

אמיר עגייב, שחקן בני יהודה, מול עמיד מחאג'נה, הפועל אום אל פאחם. מאור אלקסלסי
מחאג'נה באדום-שחור/מאור אלקסלסי

בסגל של נבחרת פלסטין מופיעים בין היתר חלוץ בני סכנין, עלא אלדין חסן (שקיבל הודעה שהוא רשאי לחפש קבוצה חדשה) ועטאא ג'אבר שבסבב המשחקים האחרון של נבחרת פלסטין עורר סערה בישראל. ג'אבר שבעבר שימש כקפטן הנבחרת הצעירה של ישראל, עלה למגרש עם כאפייה, שר את ההמנון הפלסטיני והשתתף בדקת דומייה לזכר הרוגים פלסטינים במלחמה - שרבים מהם הם מחבלים עם דם על הידיים.

בעקבות האירועים התעוררה דרישה לשלול את אזרחותו הישראלית של ג'אבר, שמשחק כיום בנפטצ'י באקו האזרית. מכבי חיפה, בה גדל הקשר, הודיעה כי תסיר את דף השחקן שלו מהאתר הרשמי של המועדון והסוכן דודו דהאן הודיע שיפסיק לייצג אותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ג'יבריל רג'וב רמאללה. ראובן קסטרו
"התערב". ג'יבריל רג'וב/ראובן קסטרו

נבחרת פלסטין הוגרלה לבית ג' והיא תפגוש שם את איראן, איחוד האמירויות והונג קונג. האליפות תתקיים בקטאר מה-12 בינואר עד ה-10 בפברואר. 24 נבחרות חולקו לשישה בתים ולא פחות מ-16 יעלו שלב: 6 הראשונות, 6 הסגניות ו-4 הנבחרות עם המאזן הכי טוב במקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully