וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באיטליה: פיולי יסיים את תפקידו במילאן בקיץ, קונטה יחליפו?

העונה המאכזבת של הרוסונרי גרמה לראשי המועדון להיפרד מהאיטלקי שנה לתום החוזה, מאמנה לשעבר של יובנטוס ואינטר צפוי להתמנות. גם מוטה ודה זרבי מועמדים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.1/ספורט1

הקדנציה של סטפנו פיולי במילאן תיזכר לטובה, במיוחד אחרי שהאיטלקי הצליח להחזיר לרוסונרי את אליפות איטליה אחרי 11 שנים שחונות. גם היכולת בליגת האלופות השתפרה עם הגעה עד שלב חצי הגמר בעונה שעברה, שם הפסידה ליריבתה העירונית אינטר, אך העונה הדברים פחות עובדים לפיולי ומילאן עם עונה בינונית הכוללת מקום שלישי בליגה, הרחק מאינטר ויובנטוס, והדחה מוקדמת מליגת האלופות וצניחה לשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית. ב"גזטה דלו ספורט" מדווחים היום (שישי) שקבוצת הפאר האיטלקית מתכננת לתת לפיולי להמשיך לעמוד על הקווים עד תום העונה, אך בקיץ למצוא לו מחליף ולא להמשיך את החוזה עמו.

הדיווח מגיע אחרי ההדחה של מילאן מהגביע האיטלקי עם יכולת לא מספיק משכנעת של הקבוצה העונה, כשבהנהלת המועדון שואפים לחזור ולהיות במבאק האליפות, בשלב הבתים של ליגת האלופות עם עלייה לנוקאאוט בצורה רציפה ובעיקר לחזור להיות האימפריה האיטלקית שכולם הכירו היטב עוד בתחילת שנות ה-2000. לשם כך, ב"גזטה" טוענים שהמועמד המועדף על ההנלה בסן סירו הוא אנטוניו קונטה, אשר לא אימן מאז שפוטר על ידי טוטנהאם במרץ 2023.

אנטוניו קונטה לצד סטפנו פיולי מאמן מילאן. GettyImages
אחד יעזוב, השני יגיע? פיולי וקונטה/GettyImages

קונטה בן ה-54 כבר אימן בעבר את יובנטוס, אינטר ונבחרת איטליה, כשההצלחה הגדולה הייתה בקבוצות עם 4 זכיות באליפויות איטליה ועוד שתי זכיות בסופר קאפ האיטלקי עם יובה. בנוסף לקונטה, טיאגו מוטה המאמן את בולוניה ורוברטו דה זרבי המאמן את ברייטון, נמצאים ברשימת המועמדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully