וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו הסערה המושלמת": שנתיים אחרי הטראומה, OKC השיגה תיקון

עודכן לאחרונה: 12.1.2024 / 9:05

שנתיים אחרי שרשמה את התבוסה הגדולה אי פעם ב-73 הפרש מול ממפיס, החבורה הצעירה הביסה ב-62 הפרש את פורטלנד. גילג'ס אלכסנדר: "התבוסה ההיא ישבה לנו בראש". וגם: כל המספרים

מחוץ לקווים, 11.1/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

מהפכת הצעירים של אוקלהומה סיטי נשאה פירות כבר בעונה שעברה, אבל העונה הקבוצה הזו מתפוצצת והלילה (בין חמישי לשישי) היא רשמה את הניצחון החמישי הכי גבוה אי פעם בליגה כשמחצה את פורטלנד האומללה 77:139. שיי גילג'ס אלכסנדר כיכב כרגיל עם 31, ג'וש גידי רשם טריפל דאבל וצ'ט הולמגרן, שהיה פצוע כל העונה שעברה, הוסיף 19 נקודות לת'אנדר, שהשתוו למינסוטה בפסגת המערב ובזמן שקבוצות עם כוכבים ותיקים כמו הלייקרס ופיניקס מקרטעות, הם הפכו למועמדים חזקים להגיע הכי רחוק במערב ואולי לזכות גם באליפות.

"זו היתה כמעט הסערה המושלמת, אם להיות כנה", אמר לאחר המשחק המאמן המובס צ'אנסי בילאפס. רק לפני שנתיים, ב-2.12,2021 אותה אוקלהומה סיטי נכנסה לספר השיאים השליליים כשרשמה את התבוסה הגדולה אי פעם עם 73 הפרש מבזה נגד ממפיס. SGA וג'וש גידי לא שיחקו באותו משחק, אך עדיין זוכרים את ההשפלה.

שיי גילג'ס אלכסנדר אוקלהומה סיטי. GettyImages
כמה רחוק הקבוצה שלו תלך? שיי גילג'ס אלכסנדר/GettyImages

"אחרי אותו משחק, זכרנו את ההשפלה והבטחנו לעצמנו שלעולם לא נרגיש ככה שוב", אמר גילג'ס אלכסנדר, "אני חושב שזה נתן לנו קצת מוטיבציה למשחק הזה".

לגבי פורטלנד, זו היתה התבוסה השנייה הכי קשה שלהם, שנייה רק לתבוסה ב-65 הפרש מול אינדיאנה בפברואר 1998. בכל מקרה, פורטלנד עשתה היסטוריה לא מחמיאה כשהפכה לקבוצה הראשונה ב-NBA שרושמת שתי תבוסות ב-60 הפרש לפחות. 77 הנקודות שקלעה פורטלנד היא הסקור הכי נמוך שקלעה קבוצה בליגה בשנתיים האחרונות.

"אני חושב שהתגברנו על כמה מכשולים במשחק הזה", אמר מאמן אוקלהומה סיטי מייק דייגנטלט, "המכשול הראשון היה בתחילת המשחק. להראות כמה אנחנו מוכנים ובאיזו אנרגיה נגיע למשחק הזה והמכשול השני אחרי שהובלנו, לא הורדנו את הרגל מהגז ושיחקנו ממש טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully