וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א תשוב בסגל כמעט מלא לליגה, ווב: "פרטיזן משחקת נהדר"

12.1.2024 / 8:26

הצהובים יתארחו בשטארק ארינה הענק (21:30) אצל הקבוצה של אוברדוביץ', כששיתופם של בראון ובלאט מוטל בספק. לפחות חמישה זרים יחזרו למשחק נגד עפולה בשני, הקבוצה צפויה להעביר את הבסיס המרכזי שלה לתל אביב בקרוב

מחוץ לקווים, 11.1/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

מכבי תל אביב תתארח הערב (שישי, 21:30) בשטארק ארינה אצל פרטיזן בלגרד במסגרת המחזור ה-21 ביורוליג. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום השישי ולאחר תוצאות אמש במפעל, ניצחון על פרטיזן יכול לתת להם מקדמה טובה לקראת המשך המאבק על הכניסה הישירה לפלייאוף.

מלבד ההכנות המנטאליות והמקצועיות, למכבי תל אביב יש שני סימני שאלה לקראת המשחק הערב. הראשון הוא לורנזו בראון, שחש אי נוחות בגבו ובמשחק נגד וירטוס בולוניה הפתיע כאשר עלה עם זריקה. במכבי התקשו להעריך אמש האם בראון יוכל להשתתף. לגבי תמיר בלאט, שפספס את המשחק בשל מחלה, תיערך בדיקה היום ובמכבי מקווים מאוד שלפחות אחד מהשניים יוכל לשחק ולתמוך בצמד שהצטיין ביום רביעי - ווייד בולדווין וג'ון דיברתולומיאו.

המטרה העיקרית של הצהובים היא להגיע באותה רמת אנרגיות שאפיינה את המשחק הקודם שלהם. במכבי מאמינים שאחרי התבוסה בשבוע שעבר נגד פנרבחצ'ה, הם לא יראו ירידה גדולה ושיש להם סיכוי אמיתי להצליח בפעם הראשונה העונה להשלים דאבל ניצחונות בשבוע כפול.

שחקן מכבי תל אביב ג'יימס ווב. Djordje Kostic, Dragan Tesic, אתר רשמי
"הולכת להיות פה אווירה נהדרת". ווב/אתר רשמי, Djordje Kostic, Dragan Tesic

"פרטיזן משחקת נהדר העונה", אמר ג'יימס ווב על היריבה שמחכה הערב לצהובים, "יש להם קהל נהדר והולכת להיות פה אווירה נהדרת. נצטרך להתמקד הגנתית, לעקוב אחרי החוקים שלנו, להמשיך עם הביטחון, לרוץ את המגרש, ולעקוב בגדול אחרי תוכנית המשחק".

אחרי המשחק תשוב מכבי לישראל לראשונה מאז ה-21 בדצמבר, כשהפעם היא צפויה לעשות זאת בסגל כמעט מלא. הצהובים יגיעו לישראל עם לפחות חמישה זרים לקראת המשחק ביום שני נגד הפועל עפולה, כשעל פי אנשי המועדון בקרוב צפויה הקבוצה לחזור לתל אביב כבסיס מרכזי ולא לבלגרד. למכבי יש משחק ביתי אחד ביורוליג עד השבוע השני של פברואר ועד לסיום העונה הסדירה מחכים להם רק חמישה משחקי בית, לעומת כמות משולשת בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully