וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליק הבקיע שלושער ב-0:4 של יובנטוס בדרך לחצי הגמר באיטליה

עודכן לאחרונה: 12.1.2024 / 1:22

החלוץ הפולני חגג, הגברת הזקנה לא התקשתה מול פרוזינונה ותפגוש את לאציו בשלב ארבע האחרונות. גם יילדיז בן ה-18 מצא את הרשת

תקציר: יובנטוס - פרוזינונה 0:4 (הגביע האיטלקי)/ספורט1

משחקי רבע גמר הגביע האיטלקי הגיעו לסיומם הערב (חמישי) עם הניצחון הקליל של יובנטוס 0:4 על פרוזינונה ובכך הושלמה תמונת חצאי גמר הגביע שייערכו במהלך חודש אפריל, בשיטת בית-חוץ.

בשמינית הגמר הביאנקונרי דרסו בקלות 1:6 את סלרניטנה, נועלת הטבלה בסרייה A, וגם היום הם זכו ליריבה נוחה בדמות קבוצת התחתית מהליגה הבכירה שהדהימה את נאפולי עם 0:4 בשמינית הגמר, אבל פרט לכך הפסידה חמישה משחקים וסיימה בתיקו ביתי ללא שערים מול טורינו בשבעת המשחקים האחרונים - ברצף זה היא גם הפסידה בביתה במסגרת הליגה 2:1 ליובנטוס, שנזקקה לשער מאוחר של דושאן ולאחוביץ'.

הערב ולאחוביץ' רק עלה מהספסל במקום מיליק ל-28 הדקות האחרונות, כאשר לוח התוצאות כבר הראה 0:4. מיליק, אותו הוא החליף, היה הראשון למצוא את הרשת כאשר דייק מ-11 מטר בדקה ה-11 אחרי שפאביו מירטי הוכשל ברחבה, הכפיל את היתרון בדקה ה-38 והשלים שלושער בדקה ה-48. בישול שני במשחק רשם ווסטון מקני, שבדקה ה-61 סידר שער לטורקי בן ה-18 קנאן יילדיז, שכבש מול פרוזינונה גם בליגה לפני כשלושה שבועות ולמעשה קבע 0:4 בסיום.

ארקדיוש מיליק, חלוץ יובנטוס. GettyImages
שלושער מהיר סגר סיפור. מיליק/GettyImages

בחצי הגמר יובנטוס תתארח תחילה אצל לאציו באולימפיקו ברומא וכעבור שלושה שבועות תארח את הגומלין. בחצי הגמר השני ייפגשו פיורנטינה ואטאלנטה, שייפגשו תחילה בפירנצה במגרשה של הוויולה.

  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully