וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה על המגרש וביציעים: כשפריז מארחת משחק NBA

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 23:59

דונובן מיצ'ל כיכב במשחק בצרפת עם 45 נקודות (שיא עונתי) ו-21 ברבע רביעי לוהט, קליבלנד ניצחה את ברוקלין 102:111 לעיני שורה מרשימה של כוכבים וסלבריטאים. תומפסון הורחק

מחוץ לקווים, 11.1/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

פריז אירחה הערב (חמישי) את משחק ה-NBA בין קליבלנד לברוקלין, כשביציע שורה ארוכה של סלבריטאים. עבור הצרפתים זו שנת ספורט חגיגית, עם אירוח המשחקים האולימפיים בקיץ, ועל רקע שיתוף הפעולה של הנהלת ה-NBA עם ההתאחדות הצרפתית, והטירוף סביב ויקטור וומבניאמה, החיבור נראה טבעי.

ואכן, הלילה, לעיני קיליאן אמבפה ביציע, פארל וויליאמס, ג'ואקים נואה, רונאלדו הברזילאי, דייויד בקהאם וטוני פארקר, ג'אנלואיג'י דונארומה ומרקו אסנסיו, בין השאר, כוכבי ה-NBA סיפקו כמה רגעי היילייט, אבל גם לא מעט רגעי גארבג' טיים, כשקליבלנד גברה על הנטס 102:111.

דונובן מיצ'ל היה במיטבו, כשסיים עם שיא עונתי של 45 נקודות, 21 מהן ברבע הרביעי. מיצ'ל סיים עם 15 מ-30 מהשדה ו-11 מ-13 מהקו (12 ריבאונדים, 7 אסיסטים), כשהוא מוסיף 4 שלשות (מ-12 ניסיונות) אחרי שפתח עם 1 מ-11 מעבר לקשת. ברוקלין כבר פיגרה ב-26 הפרש ברבע השלישי, הצליחה לצמק בזכות רבע אחרון שבו קלעה 42 נקודות, אבל בסופו של דבר מיצ'ל קבר כמה סלים גדולים וסגר סיפור.

קאם תומאס קלע 26 נקודות לנטס, מיקל ברידג'ס הוסיף 26 משלו, אבל ברוקלין קלעה רק 34 נקודות במחצית ראשונה חלשה, והניסיוןשלה לחזור היה מאוחר מדי.

מי שסיפקו רגע אקשן היו טריסטן תומפסון וניק קלסקטון, כשבמהלך הרבע הרביעי סנטר קליבלנד הוותיק דחף את יריבו, בתקרית שכללה המולה, דחיפות קבוצתיות ובסופו של דבר הרחקה של תומפסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully