וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשידוך, בלי שהכירו: סאדיו מאנה התחתן עם בת 18

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 21:58

אבי הכלה אישר: הכדורגלן המפורסם פגש את הנערה כשהייתה בת 16, מימן את לימודיה שנתיים והתחתן איתה בלי שיצאו או הכירו: "עם כל מה ששמעה עליו, היא הסכימה"

תיקתקנו: 11.1/ספורט1

הכדורגלן הסנגלי סאדיו מאנה עורר סערה ברשת בימים האחרונים אחרי שהתגלה שהוא התחתן ונשא לאישה בת זוג בת 18 בלבד, והיום (חמישי) אביה מאשר את הפרטים: מדובר בזיווג מסורתי.

מאנה, בן 31, שחקן ליברפול ובאיירן מינכן לשעבר, התחתן עם איישה טאמבה בטקס מוסלמי ב-7 בינואר בעיר דקאר, 6 ימים בלבד לפני פתיחת אליפות אפריקה ב-13 בינואר. האירוע היה בבית של הכלה, בחברה מצומצמת של משפחה וחברים.

סאדיו מאנה ובת זוגו בת ה-18 ביום נישואיהם. אינסטגרם, סאדיו מאנה, צילום מסך
סאדיו מאנה ובת זוגו בת ה-18 ביום נישואיהם/צילום מסך, אינסטגרם, סאדיו מאנה
סאדיו מאנה ובת זוגו בת ה-18 ביום נישואיהם. אינסטגרם, סאדיו מאנה, צילום מסך
סאדיו מאנה ובת זוגו בת ה-18 ביום נישואיהם/צילום מסך, אינסטגרם, סאדיו מאנה

לאחר מכן אבא של הכלה, אמאדו טאמבה, חשף שהבת שלו היא בת 18 בלבד, ומאנה "שם עליה עין כבר לפני שנתיים", כשהייתה נערה בת 16, והוא בן 29, כשהיא הגיעה לבקר את המשפחה שלו עם אמא שלה.

מר טאמבה, קבלן בנייה אמיד שעבד עם המשפחה של מאנה, אמר: "אשתי ואיישה הגיעו לבקר את המשפחה של מאנה, ושם הם נפגשו לראשונה. הוא כנראה זיהה בה משהו מיוחד, וגם ההורים שלו העריכו אותה. הם באו כדי לפגוש אותי. שוחחנו כמיטב המסורת, סיכמנו על הכל וחיכינו לראות מה קורה, הוא אדם צנוע מאוד". כמו כן הוא אישר ש"הם לא יצאו לפני כן כי איישה הייתה צעירה מדי". עוד אמר שלא היו ספקות בנוגע להסכמה שלה להתחתן איתו.

על פי הדיווחים, מאנה חיכה עד גיל 18 על מנת שתוכל לסיים את לימודיה. כמו כן מדווח שמאנה היה זה ששילם על הלימודים שלה בשנתיים האלה. "עם כל מה שהיא שמעה עליו ועל הערכים שלו, היא הסכימה. אבל כהורים הדרכנו אותה וייעצנו לה לקבל החלטה חופשיות. ואלוהים עשה את מה שהכי נכון לה".

שחקן ליברפול סאדיו מאנה חוגג שער. רויטרס
רשם תקופה נהדרת בליברפול. מאנה/רויטרס
סאדיו מאנה בפוסט שפירסם בעבר בו קרא לשחרור פלסטין. אינסטגרם, סאדיו מאנה, אתר רשמי
סאדיו מאנה בפוסט שפירסם בעבר בו קרא לשחרור פלסטין/אתר רשמי, אינסטגרם, סאדיו מאנה

ככה הנערה התקבלה בבית הספר שבו היא לומדת, אחרי שהתבררה שהתחתנה עם הכוכב

מאז פרסום דבר החתונה, ברשת ישנה ביקורת על המהלך, שלפחות בעיניים מערביות חילוניות נראה חריג. מאנה, כידוע, הוא מוסלמי מאמין, שאף תמך בעבר ב"שחרור פלסטין", וברשת מצאו ריאיון ישן שלו שבו הוא גילה ש"אמא שלי ודוד שלי ניסו ללחוץ עליי להתחתן עם בת 14.. אבל סירבתי, מחכה לפגוש את הנפש התאומה שלי". אתמול, ביציאה עם נבחרת סנגל לאליפות אפריקה, אמר לו נשיא סנגל: "עכשיו יש לך עוד עבודה מלבד לכבוש שערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully