וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכמה העברת זוהר זסנו לבית"ר ירושלים: מיליון שקל תמורת 50 אחוז

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 18:57

פרטי ההעברה בין הקבוצות סוכמו: בית"ר תשלם לאשדוד מיליון שקל, ובעתיד הקבוצות יתחלקו שווה בשווה בסכום המכירה, השחקן יחתום ל-3.5 שנים. בית"ר רוצה להתחזק לפחות בשלושה שחקנים בחלון ההעברות

תיקתקנו: 11.1/ספורט1

העברת זוהר זסנו ממ.ס. אשדוד לבית"ר ירושלים סוכמה היום (חמישי) עקרונית בין ג'קי בן זקן לברק אברמוב, אך עדיין ישנם פרטים המונעים את חתימת העסקה.

בית"ר תרכוש מחצית מכרטיסו של השחקן ותחתימו על חוזה לשלוש וחצי שנים, אך עדיין ישנם פרטים שלא נסגרו בין המועדונים ובין בית"ר למגן הימני, אך הצדדים מעריכים שזה יקרה בימים הקרובים.

זוהר זסנו, שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
אתגר חדש. זסנו/לירון מולדובן

אשדוד צפויה לקבל מבית"ר ירושלים מיליון שקל בשלב זה, ובעתיד יתחלקו שתי הקבוצות שווה בשווה בסכום המכירה, במידה שתהיה, בקיזוז מיליון השקלים שביתר תקבל.

הקבוצות גם סיכמו שאם בעתיד אחת מהן תרצה למכור והשנייה לא תסכים, זו שלא תסכים תשלם את מחצית הסכום בקיזוז המיליון שקל לקבוצה השנייה. לדוגמה, אם בעוד שנה אשדוד תביא הצעה על 4 מיליון שקל על זסנו, ובית"ר תסרב למכירה - היא תצטרך לשלם לאשדוד 1.5 מיליון שקל (וההפך, כמובן).

בית"ר רוצה להתחזק בלפחות שלושה שחקנים בחלון - בהגנה, קישור והתקפה, כאשר בשלב זה אף שחקן לא קיבל הוראה לחפד קבוצה בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully