וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנאדולו קטעה את רצף ההפסדים, ברצלונה הביסה את ז'לגיריס

תומפסון הבריק עם 26 נקודות והטורקים ניצחו את בולוניה 75:99. בריסואלה הוליך את בארסה ל-73:91, באסקוניה-אולימפיאקוס 69:80. 4 נק' ליעקב בהפסד 88:63 של וילרבאן לאלבה ברלין

תקציר כדורסל ספרדי: ברצלונה - אוברדוירו 90:92 (אחרי הארכה)/ספורט1

חוץ המשחק של מכבי תל אביב נגד פרטיזן בלגרד, ביורוליג יתקיימו ארבעה מפגשים נוספים שאחריהם יגיע לסיומו המחזור ה-21 הערב (שישי). אנאדולו אפס פתחה את ערב המשחקים עם קטיעת רצף ההפסדים בניצחון המרשים על וירטוס בולוניה, ברצלונה הביסה את ז'לגיריס, וילרבאן הפסידה לאלבה ברלין ובאסקוניה הצליחה לנצח את אולימפיאקוס.


אנאדולו אפס - וירטוס בולוניה 75:99

שבעה הפסדים רצופים דרדרו את האלופה הטורקית אל מעמקי המקום ה-16 בטבלה, ודווקא מול אחת ההפתעות החזקות של העונה ביורוליג, אנאדולו התאוששה ואפילו די בקלות. עם סגל חסר למדי, המארחת השתלטה על העניינים כבר מהרבע הראשון כשהיתרון עמד מעל 20 הפרש ברוב הדקות. דריוס תומפסון הבריק אצל הטורקים עם 26 נקודות ו-5 חטיפות ואלייז'ה בריאנט קלע 21. בבולוניה שסיימה שבוע עגום, איפה לונדברג קלע 14 וג'ורדן מיקי 12.

שחקני אנאדולו אפס. Inaki Esnaola/Euroleague Basketball, GettyImages
אנאדולו חזרה למסלול/GettyImages, Inaki Esnaola/Euroleague Basketball

ברצלונה - ז'לגיריס קובנה 73:91

ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות לברצלונה, שלא התקשתה מול קבוצה שדווקא הייתה בהתאוששות מסויימת אחרי מינויו של אנדראה טרינקיירי למאמן. הקטלאנים הוליכו 12:26 בתום הרבע הראשון ולמרות שהליטאים התקרבו קצת בהמשך, הניצחון הביתי לא הוטל בספק. בריו בריסואלה צלף 24 נקודות ב10 מ-14 מהשדה וג'בארי פארקר עזר לו עם 18. אדמונד סאמנר הוביל את ז'לגיריס עם 15 וקינן אוואנס קלע 14.

באסקוניה - אולימפיאקוס 69:80

רצף הניצחונות של אולימפיאקוס נקטע כשהיא הפסידה לברצלונה מוקדם יותר השבוע, ופתאום עכשיו יש לה רצף הפסדים. רבע שלישי של 17:26 סימן לבאסקוניה את הדרך לניצחון ולמאזן חיובי 10:11. מרקוס הווארד הוביל עם 21 נקודות וצ'ימה מונקה הצטיין עם 13 נקודות, 7 ריבאונדים והרבה אנרגיות. אייזיאה קנאן קחע 19 עבור אולימפיאקוס, פיליפ פטרושב תרם 14 וניקולה מילוטינוב סיים עם 12 נקודות ו-14 ריבאונדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן וילרבאן נועם יעקב. LDLC ASVEL, אתר רשמי
קיבל דקות, אבל לא הצליח לסייע בהפסד. יעקב/אתר רשמי, LDLC ASVEL

וילרבאן - אלבה ברלין 88:63

קרב תחתית מובהק בין שתי האחרונות הסתיים עם ניצחון משכנע של האורחת שאמנם נותרה במקום האחרון, אך עם מאזן זהה לקבוצה הצרפתית של נועם יעקב שלא הצליח לסייע עם 4 נק' ושתי חטיפות בקצת יותר מ-10 דקות. אחרי פתיחה צמודה, הגרמנים השתלטו על העניינים עם חמישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות כשסטרלינג בראון בלט עם 13 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים לרשום ניצחון רביעי העונה לאלבה שעצר את רצף 5 ההפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully