וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזקות את הגוף והנפש: הכנס השנתי של "אתנה" במסגרת התאחדות "אילת"

40 ספורטאיות ומאמנות מענפי התאחדות "אילת" השונים הגיעו הבוקר (ה', 11/1) לכנס "אתנה" בהתאחדות" אילת" בתל אביב, בנושא בריאות הגוף והנפש של הספורטאיות

רותם אגמי, אריק קפלן, פרופ נעמה קונסטנטיני. מאור אחרק,
רותם אגמי, אריק קפלן, פרופ נעמה קונסטנטיני/מאור אחרק

הבוקר (חמישי, 11.01), התקיים כנס "אתנה" בהתאחדות "אילת" השנתי ל- 40 ספורטאיות ומאמנות במגוון ענפי הספורט בהתאחדות "אילת", שמטרתו הקניית ידע רפואי ומנטלי למתאמנות. הכנס מתקיים כבר מספר שנים, והוקדש בפעם הראשונה להסתכלות הוליסטית על עולם רפואת הספורט הנשי.

את הכנס ליוותה פרופ' נעמה קונסטנטיני, מומחית ברפואת משפחה וספורט בבי"ח שערי צדק, שרק לאחרונה חתמה עם התאחדות 'אילת' על הסכם טיפולים וייעוץ לספורטאיות, במסגרתו יוכלו לקבל סיוע מקצועי-רפואי-מגדרי באופן ייחודי להן ובתיאום עם מאמניהן, בהתאם לצרכיהן הרפואיים-מקצועיים. בהרצאתה הדגישה לספורטאיות את חשיבות הטיפול הגופני לצד האתגרים עמם מתמודדות ספורטאיות, בדגש על הספורט והגוף הנשי.

כמו כן, נפגשו הספורטאיות עם מספר מומחיות, ביניהן: הילה הראל, יועצת לפיתוח מנהיגות ומאמנת מנטלית שהסבירה על חיזוק העוגנים המנטלים בדרך להצלחה, וד"ר רחל כפרי, פיזיותרפיסטית עם התמחות בשיקום האגן ורצפת האגן שקיימה סדנה מיוחדת לחיזוק רצפת האגן, הנחשב לאזור פגיע אצל ספורטאיות בעקבות העומסים הגבוהים שמופעלים על גופן.

רותם אגמי, ראש תחום ביחידה לספורט תחרותי ומתאמת 'אתנה' בהתאחדות "אילת": "אני שמחה כי 'אילת' פורצת דרך בכל הקשור לרפואת נשים והכנס הפעם יוקדש לתחום זה, תוך התמקדות בייחודיות הרפואית לספורטאיות".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully