וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי פרי, לשעבר מנכ"ל מנהלת ליגת העל בכדורסל, מונה למנכ"ל חברת שוונג

במסגרת תפקידו יהיה אמון על ניהול כל נגזרות העבודה של חברת התוכן והאירועים שוונג החל מניהול פלטפורמת התוכן ואתר שוונג ועד הפקות אירועי ספורט מהגדולים במדינה בהם צ'אלנג' ישראמן, TRI כנרת ועוד מגוון אירועי ריצה, אירועי אופניים ומשחי מים פתוחים

שלומי פרי. יחצ,
שלומי פרי/יחצ

שלומי פרי מונה למנכ"ל חברת התוכנת והפקת אירועי הספורט שוונג, ש-51% ממניותיה נרכשו בידי קבוצת RGE. במסגרת תפקידו יהיה אמון פרי על ניהול כל נגזרות החברה, החל מקידום וניהול אתר התוכן ועד אירועי הספורט אותם החברה מפיקה. שלומי פרי מחליף בתפקידו את מירב יצחקי שסיימה את תפקידה לפני כחודש.

פרי שימש עד לאחרונה כמנכ"ל מנהלת ליגת העל בכדורסל, בה עבד 15 שנים בין היתר בתפקיד מנהל אתר האינטרנט וסמנכ"ל התקשורת של הליגה וכאמור מנכ"ל בארבע השנים האחרונות. בשנת 1997 הקים את "ספסל", אתר כדורסל ישראלי, ושימש עורך ראשי של האתר במשך 11 שנים עד לתחילת עבודתו במנהלת הליגה.

חברת שוונג בבעלות של קבוצת RGE, עו"ד חגי אשלגי וגבי אטל, הנה פלטפורמת תוכן הספורט האקטיבי הגדולה בישראל אשר 51% ממניותיה נרכשו בידי קבוצת RGE. החברה מפעילה אתר מקצועי ופופולארי העוסק בריצה, אופניים, טריאתלון, כושר ושחייה. בנוסף מפעילה שוונג ושותפה באירועי ספורט הגדולים והידועים בישראל ביניהם צ'לנג' ישראמן, TRI כנרת ועוד מגוון אירועי ריצה מהגדולים והיפים בישראל, אירועי אופניים וליגת משחי מים פתוחים.

בשנה האחרונה חברת שוונג חתמה על שותפות חדשה עם רשת הטריאתלון הבינלאומית Challenge Family. במהלך המסמן ציון דרך משמעותי בהיסטוריה המפוארת בת 25 השנים של האירוע, התחרות תהפוך תחרות הישראמן החל משנת 2024 ל"צ'אלנג' ישראמן". בשיתוף פעולה עם איגוד הטריאתלון האירופי והישראלי כחלק מסבב של תחרויות צ'אלנג' בינלאומיות, סבב ה-PTO של ספורטאי הטריאתלון המקצוענים, ובתמיכת עיריית אילת, משרד התרבות והספורט, ומשרד התיירות.

החברה מפעילה גם אתר תוכן פופולארי www.shvoong.co.il העוסק בריצה, אופניים, טריאתלון, כושר ושחייה. האתר היחיד הישראל הייעודי לתחומים אלו. באתר עוברים מיליוני גולשים בשנה והוא כולל לצד תכנים חדשותיים בתחומים אלו גם מדורים מקצועיים של מומחים מתחומים שונים, פודקאסטים, ומידע על כלל התחרויות השונות ברחבי הארץ.

שלומי פרי מסר: "אני מודה לחברת שוונג על הבחירה והאמון בי. אני בטוח שיחד נצעיד את החברה לאפיקים חדשים והישגים פורצי דרך. אחרי שנים רבות בענף הכדורסל אני נרגש מהאתגר החדש העומד לפני".

ירון שגב, מנכ"ל קבוצת RGE: "חברת שוונג עברה כברת דרך בהפיכתה לחברה המובילה בישראל המתמחה בתוכן ספורט אקטיבי, לצד הפקות אירועי הספורט מהגדולים בישראל. אני סמוך ובטוח ששלומי פרי יעשיר וירחיב את קשת הפעילות של החברה. בימים אלו בפרט ישנה חשיבות אדירה בעידוד עשייה ספורטיבית וחיזוק הרוח בציבור הישראלי."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully