וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי שעה ממוות טרגי: הטיסה המבהילה של נבחרת גמביה לאליפות אפריקה

תקלה באספקת החמצן במטוס הובילה לנחיתת חירום, נוסעים התעלפו וסבלו מכאב ראש וסחרחורת קיצוניים. המאמן: "היו לי חלומות על סוף חיי, היינו יכולים למות". שחקן תקף: "לא יעלה על הדעת"

תיקתקנו, 10.1/ספורט1

נבחרת גמביה כמעט נפלה קורבן לאסון בדרכה אל אליפות אפריקה בחוף השנהב. תשע דקות אחרי המראת המטוס, חלק גדול מהשחקנים ואנשי הצוות שהיו עליו התעלפו בעקבות אספקה נמוכה מדי של חמצן, והטייס נאלץ לחזור לנחיתת חירום בשדה התעופה בבנג'ול שממנו יצא.

השחקן סיידי יאנקו סיפר בפוסט באינסטגרם שחלק מהנוסעים "סבלו מכאבי ראש חזקים וסחרחורת קיצונית". יאנקו, שפרסם סרטון של הנבחרת בעת הירידה מהמטוס, תקף את ההתאחדות הגמבית על "סיטואציה שלא תעלה על הדעת".

מאמן הנבחרת, הבלגי טום סיינטפיט, אמר לתקשורת בארצו: "כולנו היינו יכולים למות. נרדמנו במהירות, גם אני. היו לי חלומות קצרים על סוף החיים שלי. בשיא הרצינות. אחרי תשע דקות הטייס החליט לחזור כי לא היה חמצן, חלק מהשחקנים לא התעוררו עד לאחר הנחיתה. כמעט סבלנו מהרעלת פחמן חד-חמצני. עוד חצי שעה במטוס וכולנו היינו מתים".

יאנקו כתב בפוסט: "איך שעלינו על המטוס הקטן ששכרו עבורנו, שמנו לב לחום הקיצוני שהותיר אותנו ספוגים בזיעה. הובטח לנו שברגע שנמריא, מיזוג האוויר יתחיל לפעול. החום הבלתי אנושי בשילוב עם חוסר החמצן גרם להרבה אנשים כאבי ראש וסחרחורת. אם לא היינו נוחתים בהצלחה, ההשלכות היו הרבה יותר גרועות. חייבים לטפל בסיטואציה הזאת לקראת אליפות אפריקה, זה רק אחד מהמכשולים שלנו במשימה הלאומית. זה חייב להיפסק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully