וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתלטיקו נסיונל פנתה למכבי תל אביב בנוגע לאורלנדו מוסקרה"

דיווח: הקבוצה הקולומביאנית שנפרדה משוערה הבכיר לאחרונה רוצה את הפנמי של מכבי תל אביב מיידית. מוסקרה שהספיק לערוך 8 הופעות במדי הצהובים, מחזיק בחוזה עד תום העונה עם אופציה להארכה

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

האם מכבי תל אביב עשויה לאבד בקרוב את אורלנדו מוסקרה? בתקשורת הקולומביאנית מדווחים היום (חמישי) כי אתלטיקו נסיונל, אחת הקבוצות הבכירות במדינה, מתעניינת בשוער הפנמי באופן מיידי ואף פנתה למכבי תל אביב.

אתלטיקו נפרדה לאחרונה משוערה הבכיר קווין מאייר ומחפשת שוער ראשון במקומו. על פי הדיווח של העיתונאי ריקרדו לקאסה, "אתלטיקו מעוניינת מאוד בשחקן וכבר העבירה פנייה מסודרת למכבי תל אביב".

הקבוצה שסיימה את העונה שעברה במקום השלישי בליגה הקולומביאנית, סימנה את מוסקרה עוד לפני שחתם במכבי תל אביב אולם נרתעה מהדרישות של מונגאס, קבוצתו הוונצואלית. אחרי שעקבה אחריו בקונפרנס ליג ובליגת העל, היא השתכנעה כביכול להחתים אותו כשוער ראשון, וכעת משקיעה מאמצים רבים בכיוון.

גם שוער נבחרת קולומביה דויד אוספינה הוזכר כמועמד למלא את עמדת השוער הבכיר, אולם בתקשורת המקומית העריכו שהסבירות שיחתום נמוכה.

אורלנדו מוסקרה שוער מכבי תל אביב. אריאל שלום
בדרום אמריקה עוקבים. מוסקרה/אריאל שלום

מוסקרה בן ה-28, שוער נבחרת פנמה, הגיע למכבי תל אביב כסוג של הפתעה, שעות לפני הדדליין להרשמה לקונפרנס ליג לפני ארבעה חודשים, והפך לשוער הבכיר של הצהובים על חשבון רועי משפתי. הוא הספיק לערוך עד כה 8 הופעות בלבד במדי מכבי תל אביב, וספג חמישה שערים. בשלושה משחקים בלבד שמר על רשת נקייה, וגם אתמול במשחק העונה נגד מכבי חיפה ספג מרגליו של ליאור רפאלוב אחרי הדיפה בינונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully