וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אף קבוצה באירופה לא משחקת כמו מכבי ת"א. צריך לקחת אותה ברצינות"

באיטליה התרשמו מהקבוצה של קטש: "מוציאה את היריבות מאיזור הנוחות". לצד בולדווין, גם סורקין קיבל מחמאות: "ניצח את שנגליה בדו קרב"

וואלה תקתקנו/מערכת וואלה

באיטליה התרשמו עמוקות ממכבי תל אביב אחרי הניצחון שלה אמש (רביעי), 78:95 על וירטוס בולוניה שקטע עבור הקבוצה של לוקה באנקי רצף של שלושה ניצחונות.

בבוקר שאחרי המשחק, הקדישו בתקשורת האיטלקית מילים חמות לחבורה של קטש. "מכבי תל אביב ממשיכה להציק לכל קבוצה שנאבקת על מקום בפלייאוף. יש לה סגנון ייחודי והיא משחקת כדורסל שאף קבוצה אחרת באירופה לא משחקת בו. זה גורם ליריבות של מכבי לצאת מאיזור הנוחות. הגיע הזמן שנתחיל לקחת את הקבוצה של קטש בחשבון", כתבו באתר הכדורסל "EuroDevotion".

באתר "BackdoorPodcast" חילקו ציונים לשחקני מכבי תל אביב, כשבאופן לא מפתיע וויד בולדווין זכה לציון 8, הגבוה בקבוצה. "לא רואים אתלטיות וכוח מתפרץ כזה לעיתים קרובות במחוזותינו", נימקו. ג'ון דיברתולומאו קיבל ציון 7.5 והוגדר בתור "המוציא לפועל הבלתי הצפוי של המשחק", וגם רומן סורקין סחט שבחים עם הציון 7: "ניצח את הדו קרב עם טוקו שנגליה, במיוחד בכל מה שקשור לאינטנסיביות".

רומן סורקין, מכבי תל אביב. Dragan Tesic and Djordje Kostic, אתר רשמי
הקשה על שנגליה. סורקין/אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic

באתר "BasketMagazine" קיבל בולדווין ציון 8.5, דיברתולומאו קפץ לציון 8 ("כנראה משחקו הטוב ביותר ביורוליג") וסורקין קיבל 7: "הקשה מאוד על שנגליה".

אגב, גם מאמן וירטוס לוקה באנקי היה מלא במחמאות למכבי תל אביב ואמר בסיום: "מכבי הייתה בשיאה, וזה לא מפתיע מאוד כי מדובר בקבוצה ברמה גבוהה מאוד. ידענו כמה הם מוכשרים כי ראינו אותם מנצחים את מונאקו. מדובר באחת הקבוצות הטובות באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully