וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווריירס מתרסקים: קרי "בז לקבוצה" ושולח מסר להנהלה

אחרי הפסד הבית הגבוה בעידן קר, המאמן הודה ש"איבדנו אמונה", סטף מזדהה עם שריקות הבוז ורומז שצריך טרייד, לתומפסון בכלל "לא אכפת"

תיקתקנו, 10.1/ספורט1

גולדן סטייט קיוותה שרצף של שבעה משחקי בית, הארוך ביותר שלה העונה, יעלה את הקבוצה על מסלול הניצחונות וישאיר מאחור את פתיחת העונה המקרטעת שעסקה בעיקר סביב בעיות המשמעת של דריימונד גרין. בפועל, הווריירס רק התרסקו חזק יותר לעיני האוהדים שלהם: לפנות בוקר (חמישי) הם ספגו את הפסד הבית הגרוע ביותר בעידן סטיב קר, 141:105 לפליקנס, ונוצחו בפעם החמישית במהלך הרצף המדובר כשהם סופרים בסך הכל שישה הפסדים משמונת המשחקים האחרונים.

סטף קרי מתקשה לסחוב את העגלה לבד, קליי תומפסון רושם את העונה הגרועה ביותר שלו בעשור האחרון, גם אנדרו וויגינס צנח ביכולת וגרין נעדר מכמעט 2/3 מהמשחקים העונה. אפילו ג'ונתן קומינגה, מנקודות האור הבודדות בכל הקשור לעתיד הפרנצ'ייז, "איבד אמון בקר" - כך דווח לאחרונה.

כעת, כשגולדן סטייט במקום ה-12 במערב וארבעה מששת ההפסדים האחרונים שלה היו בהפרש דו-ספרתי, גם המאמן עצמו מודה בגלוי: "אנחנו חסרי ביטחון. מגיע שלב שאתה מאבד אמונה. זה קורה. וזה מה שקורה לקבוצה שלנו בימים האחרונים".

הקהל בצ'ייס סנטר אמר את דברו בשריקות בוז לווריירס. קרי, אחרי תצוגה של 9 נקודות ו-0/9 מחוץ לקשת במשחק הקודם, סיים הלילה עם 15 בלבד ב-30% בלבד מהשדה. כשנשאל לאחר ההפסד על שריקות הבוז, ענה: "זה ברור שאנחנו מתקשים. אין באמת מה לעודד, אז מה שנשאר זה לשרוק בוז. בכנות, בלב אני שורק בוז לעצמי ולקבוצה בגלל הדרך שאנחנו משחקים".

גם קוון לוני אמר על שריקות הבוז ש"זה מבאס, אבל לפי איך שאנחנו משחקים, זה מגיע לנו", אבל תומפסון סיפק תגובה קצת יותר אגרסיבית לנושא: "לא אכפת לי. אני אמור לישון פחות טוב בגלל זה?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. Ezra Shaw, GettyImages
גם הוא לא פוגע. קליי תומפסון/GettyImages, Ezra Shaw

ה-8 בפברואר הוא המועד האחרון לביצוע טריידים, וקרי שלא נוהג להעביר מסרים בנושא הזה בדרך כלל, קרא להנהלה לעשות שינויים כדי שהקבוצה תחזור למסלול: "יש לנו סטנדרט די ברור, שאם הדברים נשארים אותו הדבר, זו בעצם ההגדרה לאי שפיות, לא? להמשיך לעשות את אותו הדבר ולצפות לתוצאה שונה", אמר הכוכב.

לווריירס יש אמנם בחירות דראפט, חוזים גבוהים וכישרונות צעירים שבהחלט שווים משהו בשוק הטריידים, אבל הג'נרל מנג'ר מייק דאנליבי ג'וניור כבר הבהיר בחודש שעבר שאם הניצחונות לא יגיעו, גולדן סטייט תתחיל לחשוב על הדראפט יותר מאשר הפלייאוף: "אנחנו צריכים לעבור את 50% הצלחה. אם לא, נצטרך לחשב מסלול מחדש".

אולי החזרה המתקרבת של גרין, אחרי תקופה של חשבון נפש הרחק מהמגרשים, תחזיר את האלמנט החסר לקבוצה שרק לפני שנה וחצי עוד חגגה במצעד אליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully