וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "הפועל תל אביב באותם איזורים שלנו. נצטרך להתעלות"

11.1.2024 / 9:20

מאמן באר שבע נחוש לשמור על רצף הניצחונות בשבת (19:30, ספורט3): "מקווה שנמשיך מאותו מקום למרות ההפוגה". באריירו: "מתפלל שהחטופים בריאים ושלמים"

תקציר: הפועל באר שבע - בני ריינה 2:4/ספורט1

הפועל באר שבע במומנטום מצוין ורוצה להמשיך אותו גם במשחק נגד הפועל תל אביב (שבת, 19:30, ספורט3). הקבוצה מבירת הנגב עומדת על רצף של ארבעה ניצחונות בהם יחס השערים עמד על 3:13 לזכותה, ורוצה להאריך אותו כמו גם לשמור על רצף המשחקים ללא הפסד להפועל תל אביב, שנמשך מאז מרץ 2021.

לקראת המשחק, ערך אליניב ברדה מסיבת עיתונאים. "כל משחק הוא שונה. הפועל תל אביב קבוצה טובה שנמצאת איתנו באותם איזורים, ונצטרך להתעלות על עצמנו כדי להוציא תוצאה טובה", אמר המאמן, שהתייחס לעובדה שעברו מספר ימים מאז משחקה האחרון של הקבוצה. "ההפוגה הייתה קצת מוזרה, כי התרגלנו לעשות אימון אחד או שניים בין משחק למשחק ופתאום יש לנו שבוע. אבל זה גם טוב לנוח קצת ולטעון מצברים. אני מקווה שנמשיך ברצף שלנו".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע מסיבת עיתונאים לקראת גמר גביע הטוטו. ניב אהרונסון
כמה רצפים על הפרק. ברדה/ניב אהרונסון

באריירו שהופיע עם חולצה שעליה תמונתו של אוהד הפועל באר שבע שחטוף בעזה: "אין לי משהו חדש לומר לגבי החטופים. זה מצב קשה מאוד עבור כולם. אני מנסה לעשות את הכי טוב שלי במצב הזה. אעשה כל מה שאני יכול לעשות כדי לעזור לאוהדים האלה. אני מקווה שכולם בטוחים ובריאים, ושזה ייגמר בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully