וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלייל שיבח את אבדיה, אך וושינגטון מתפרקת: "חדר ההלבשה סוער"

מאמן אינדיאנה התרשם מההתקדמות של הישראלי והחמיא לוויזארדס, אבל הוויכוח הקולני בין השחקנים הסגיר בעיות הכימיה: "הסימנים רעים מאוד"

שחקני וושינגטון חוגגים לדני אבדיה יום הולדת/מתוך האתר הרשמי של הוויזארדס

וושינגטון כבר מתחילה להתרגל לקבל תרומה נאה ויציבה מדני אבדיה, אבל מתקשה להתרגל כמעט לכל דבר אחר שמתרחש בקבוצה. הישראלי סיפק הלילה (בין רביעי לחמישי) 15 נקודות בהפסד 11:104 לאינדיאנה, ומאמן הפייסרס ריק קרלייל אמנם החמיא לאבדיה ולוויזארדס בסיום, אבל בוושינגטון יודעים שהבעיות בקבוצה הולכות ומחמירות, אחרי הפסד שישי ברציפות.

"ווס אנסלד ג'וניור עושה עבודה טובה מאוד בלקדם את השחקנים הצעירים שלהם. שחקנים כמו דני אבדיה, קורי קיספרט ובילאל קוליבאלי משתפרים מאוד, הם נעשים קשוחים יותר ומשתפרים בהגנה. וושינגטון יותר טובה ממה שהמאזן שלה מראה", אמר קרלייל, אבל הסימנים הפוכים: הוויזארדס ממשיכים לא לשמור, ואם עד כה חדר ההלבשה הצליח עדיין לשמור על רמת תפקוד מסוימת, כעת על רקע הטרייד דדליין המתקרב והשמועות הגוברות על מהלכים שמתכננת ההנהלה, הוא מתחיל להתפרק.

עדות לכך אפשר היה לקבל ברבע השני של המשחק, כשג'ורדן פול ודלון רייט ניהלו ויכוח סוער אחרי שהראשון לא מילא את המשימה ההגנתית שלו, ואיפשר לפייסרס עוד סל קל.

"שמעתי שהם התווכחו במשך כמה דקות. רייט מאוכזב מההגנה של פול, ואפשר להבין מדוע. רואים את התסכול על השחקנים. הם לא מסתדרים אחד עם השני, אי אפשר לפספס את זה", אמרו בפודקאסט "Locked On Wizrards. "יש הרבה בעיות בחדר ההלבשה, בעיית כימיה קשה בין השחקנים. הסימנים רעים מאוד. וושינגטון משחקת בלי לב, ומאפשרת לשחקנים יריבים לעשות מה שהם רוצים בהתקפה. השחקנים חייבים להתחיל להתאמץ".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
קבוצה במשבר, ושחקן שמנסה להמשיך לצמוח תוך כדי. אבדיה/GettyImages, Patrick Smith

מי ששוב איכזב הוא קייל קוזמה, שסיים עם 11 נקודות ב-4 מ-15 בלבד מהשדה. קוזמה מועמד לעבור בטרייד, ולאחרונה חלה ירידה חדה ביכולת שלו.

"הוא שומע את השם שלו עולה בדיווחים על טריידים אפשריים, הוא ער לשמועות, ומשחק בהתאם. הוא מנסה לשחק חזק, אבל לא עד הסוף", אמרו ב-"Locked On Wizards".

כך או כך, נראה שאם קוזמה אכן יועבר בטרייד, אבדיה מוכן לקבל על עצמו אחריות נרחבת יותר בהתקפה, ולמלא חלק מהחלל שיותיר חברו לקבוצה, אם וכאשר. "ערב של 15 נקודות של אבדיה זה לא רע, אבל אנחנו עדיין מצפים ממנו להתעלות עוד טיפה. הוא מסוגל לזה", אומרים ב-"Locked On Wizards".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully