וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 11.1: בונוצ'י חתם בפנרבחצ'ה, טוטנהאם הציגה את דראגושין

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 21:48

הבלם הוותיק עבר לטורקיה, הרומני נרכש מגנואה ודייר נמכר בשל כך לבאיירן מינכן. סאנצ'ו שב לדורטמונד, אל-חלאיפי שקל את מועמדות בנזמה לפ.ס.ז', ארסנל מוכנה לשלם 22 מיליון ליש"ט עבור חלוץ חטאפה והאם יובנטוס ניצחה במאבק על לזאר סמארדז'יץ'?

תקציר סופר קופה ספרדי: ריאל מדריד - אתלטיקו מדריד 3:5/ספורט1

העברות

* הושלמה עסקת השאלתו של ג'יידון סאנצ'ו, ממנצ'סטר יונייטד לבורוסיה דורטמונד עד לסיום העונה הנוכחית. השדים האדומים ישלמו את מרבית שכרו של שחקן הכנף, שנדחק לקצה הרוטציה באולד טראפורד ויקווה להחיות את הקריירה בקבוצה שראתה אותו פורח.

* עכשיו זה רשמי: טוטנהאם ניצחה במאבק על הבלם הרומני ראדו דראגושין והוא הוצג רשמית כשחקן התרנגולים, ששילמו עבורו לגנואה כ-25 מיליון יורו וצפויים לשלם כ-5 מיליון יורו נוספים בעתיד לבונוסים שונים. הוא חתם עד 2029 והפך לשחקן הרומני היקר אי פעם.

* כחלק מעסקת מכירתו של דראגושין לטוטנהאם, המגן ג'ד ספנס עבר בהשאלה לגנואה עד תום העונה.

* הבוקר אריק דייר נחת במינכן כדי לעבור בדיקות רפואיות לקראת מעבר לבאיירן והערב, זמן קצר אחרי ההודעה של טוטנהאם על דראגושין, הבלם בן ה-29 עבר סופית מטוטנהאם בהשאלה עד תום העונה, כשלבאיירן מינכן אופציה לרכוש אותו עבור 2.5 מיליון יורו על פי ההערכות. הוא מתאחד עם הארי קיין.

* הבלם האיטלקי הוותיק לאונרדו בונוצ'י בן ה-36 שנפרד מאוניון ברלין אחרי חצי עונה, הוצג בפנרבחצ'ה. הוא חתם בטורקיה עד תום העונה.

שמועות

* הפיתרון לעמדת החלוץ? דיווח: ארסנל הציעה לחטאפה 22 מיליון ליש"ט עבור בורחה מיוראל, חלוצה של חטאפה שכבש 14 שערים ב-22 הופעות העונה.

* נאסר אל חלאיפי שקל לצרף לפריז סן ז'רמן את קארים בנזמה בעסקת השאלה של חצי שנה, אך כרגע ראשי המועדון מסרבים ומתעדפים הנחתת בלם וקשר.

* פריז סן ז'רמן לא מוותרת על יוזואה קימיש, ואם לא תצליח לצרפו בינואר, תעשה ניסיון נוסף בקיץ. השחקן עצמו מעדיף להישאר בגרמניה, לפחות עד תום העונה.

* האלופה הצרפתית ממשיכה לחפש אחר מחליפים לאור פציעתו של מילאן שקריניאר, השם החדש שעלה על הפרק הוא זה של דייגו יורנטה מרומא.

* לפי "דיילי מייל", מנצ'סטר יונייטד תשלם שליש משכרו של ג'יידון סאנצ'ו עד תום העונה בבורוסיה דורטמונד - 3 מיליון יורו. שחקן הכנף כבר הגיע לגרמניה ואמור לחתום היום באופן רשמי.

* צ'לסי תהיה מוכנה לשלם את סעיף השחרור של ויקטור אוסימן בחלון ינואר - 103 מיליון ליש"ט - כך טוענים בתקשורת הבריטית.

* רמון פלאנס עזב את בטיס ומונה למנהלה המקצועי של אל-איתיחאד הסעודית.

ויקטור אוסימן נאפולי. GettyImages
סחורה חמה. אוסימן/GettyImages

* באיטליה מדווחים שיובנטוס גברה על נאפולי וברייטון במאבק לצירוף לזאר סמארדז'יץ', הקשר הסרבי בן ה-21 שבקיץ כמעט חתם באינטר. יובנטוס הציעה עבורו 25 מיליון יורו לאודינזה, שטרם השיבה להצעה, אולם הקשר עצמו סיכם את תנאיו בקבוצה והביע רצון להצטרף.

* וולבס וקריסטל פאלאס מביעות עניין בדני אינגס, שממעט לקבל דקות בווטסהאם העונה.

* בוטאפוגו בחרה שלא להאריך את החוזה של דייגו קוסטה בן ה-35, שהפך שחקן חופשי.

* ליון קרובה להשלמת צירופו של שחקן הכנף ארנוט דנג'ומה בהשאלה מוויאריאל. הוא כידוע מושאל בימים אלו לאברטון, שלא אמורה לעמוד בדרכו, תבטל את שאילתו ואז הוא יושאל פעם נוספת, הפעם לצרפת בחוזה לחצי עונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully