וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "קיבלנו את הזרימה בחזרה, צריך ללמוד מהשבוע הכפול הקודם"

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 0:16

מאמן מכבי ת"א נהנה מה-78:95 על וירטוס והתכונן לפרטיזן: "האתגר הגדול - לא להשתמש בתירוצים ולמצוא את האנרגיות". בולדווין: "בלינלי הקלע הטוב ביותר שראיתי". באנקי החמיא: "מכבי - אחת הקבוצות הטובות ביורוליג"

תיקתקנו, 10.1/ספורט1

מכבי תל אביב רשמה הערב (רביעי) את אחד הניצחונות המרשימים ביותר שלה העונה, כשהביסה את סגנית מוליכת היורוליג ערב המחזור ה-20 וירטוס בולוניה 78:95 באלכסנדר ניקוליץ' הול שבבלגרד. הצהובים יישארו בסרביה ויתארחו בעוד יומיים אצל פרטיזן, בניסיון לעשות דבר שטרם עשו העונה - לנצח שני משחקים בשבוע יורוליג כפול. ווייד בולדווין כיכב עם 22 נקודות, 5 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, והוליך חמישה שחקנים בספרות כפולות.

"התקפית שיחקנו בצורה הנכונה, קיבלנו את הזרימה שלנו בחזרה, היינו עקביים במה שאנחנו רוצים לעשות בשתי המחציות", סיכם עודד קטש. "במחצית השנייה עשינו מאמץ גדול בהגנה, באנו אחרי הפסד קשה בשבוע שעבר, וזאת הייתה תגובה טובה מאוד".

לקראת פרטיזן בחמישי אמר: "אנחנו צריכים ללמוד מהשבוע הכפול הקודם, לא היינו שם באנרגיה אחרי 48 שעות, זה האתגר שלנו, להיות שם שוב. פרטיזן זה אווירה שאני אוהב מאוד לשחק בה, לא רק האווירה, גם קבוצה טובה. חסר לנו לשחק מול קהל, אני מקווה שזה יקרה מהר גם בבית שלנו. נצטרך להיות מוכנים, להשוות את האגרסיביות שלהם. ואיך שאני מכיר את השחקנים שלי, הם אוהבים לשחק באווירה כזאת, וזה יהיה מיוחד. עד עכשיו לא הגבנו למשחק השני בשבוע הכפול, מהרבה סיבות. אפשר להשתמש בזה כתירוץ, יש גם סיבות אובייקטיביות, אנחנו חסרים אימונים, יש לנו הרבה יותר נסיעות מכל קבוצה אחרת, אנחנו לא בתנאים המקסימליים. אבל זה האתגר הגדול שלנו, לא להשתמש בדברים האלה כתירוץ, למצוא את האנרגיות הנכונות, להיות תחרותיים ואגרסיביים".

על ג'ון דיברתולומאו שהיה מצוין אמר קטש: "משחק נהדר בשביל ג'ון. זה היה חסר לנו, היה חסר מה שהוא מביא למשחק, האנרגיות והעובדה שהוא מוצא את הדרך לקלוע את הזריקות הגדולות. תמיר לא יכל לשחק היום, אני אוהב איך שג'ון ורפי הרימו את הרמה שלהם".

שחקן מכבי תל אביב ג'וש ניבו לצד עודד קטש. Dragan Tesic and Djordje Kostic, אתר רשמי
מרוצה. קטש/אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic

בולדווין החמיא ליריבה ואמר: "יש להם מועמד ל-MVP, טוקו שנגליה, ואת הקלע הטוב ביותר שאי פעם ראיתי, מרקו בלינלי. אני שמח שהגבנו אחרי ההפסד המביך לפנרבחצ'ה".

מנגד, המאמן המפסיד לוקה באנקי אמר: "לא היינו מסוגלים לעצור את הזרימה שלהם במחצית הראשונה, הם המשיכו לקלוע די טוב כל המשחק, הם ניצלו את מה שההגנה שלנו נותנת, הוציאו כדורים וקלעו. לא הראינו את אותה איכות שאנחנו מראים בדרך כלל. אנחנו צריכים לנתח את זה ולהמשיך הלאה למשחק הבא. זו הפעם הראשונה שיש שבועיים כפולים רצופים, ויש משחק ליגה באמצע, לא קל להיות באותה אינטנסיביות כל הזמן. מכבי שיחקו את הכדורסל הטוב ביותר שלהם. הם אחת הקבוצות הטובות ביותר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully