וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכוער: שריקות בוז בדקת דומיה לבקנבאואר בסעודיה, מחאה נגד קרוס

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 23:24

רגע לפני פתיחת הדרבי של מדריד בחצי גמר הסופרקופה באצטדיון של אל-נאסר, הגיב הקהל המקומי בשריקות בוז: "גועל נפש". הסעודים גם לא שכחו לטוני קרוס ביקורת שהעביר בעבר

תקציר: וולפסבורג - באיירן מינכן 2:1/ספורט1

רגע מכוער נרשם הערב (רביעי) לפני חצי גמר הסופרקופה הספרדי בין ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד בערב הסעודית. הקהל המקומי באצטדיון של אל-נאסר קרא שריקות בוז בזמן דקת דומיה לזכרו של פרנץ בקנבאואר האגדי, שהלך לעולמו ביום שני. "גועל נפש", צייץ העיתונאי הספרדי אלברט אורטגה.

כידוע, השנה החליטה ההתאחדות הספרדית לקיים את שלב חצאי הגמר ואת משחק הגמר של הסופרקופה בריאד, ערב הסעודית. במשחק הנוסף תפגוש מחר ברצלונה את אוסאסונה. הגמר ייערך ביום ראשון.

טוני קרוס נכנס על חשבון לוקה מודריץ' ריאל מדריד. GettyImages
טוני קרוס נכנס על חשבון לוקה מודריץ' ריאל מדריד/GettyImages

השבוע פורסם כי באיירן מינכן מתכננת לערוך טקס אשכבה לזכרו של "הקייזר" באליאנץ ארנה. "כל עולם הכדורגל ומעבר לו אבל על לכתו של חברנו פרנץ", אמר קארל-היינץ רומינגה, המשמש חבר הנהלה בכיר לאחר שהיה סגן נשיא לצד בקנבאואר בתחילת שנות התשעים. "באיירן מינכן רוצה לארגן טקס אשכבה חגיגי באצטדיון שלעולם לא היה קיים בלעדיו".

שחקן נוסף שספג שריקות בוז בכל נגיעה שלו היה טוני קרוס, גרמני אחר, שנכנס במחצית השנייה (67) וספג מחאות מהקהל המקומי. כזכור, קרוס ביקר בעבר את גברי וייגה שהחליט לחתום בערב הסעודית, וצייץ "מביך" אחרי פרסום המעבר שלו לליגה הרחוקה, שלא נחשבת למוערכת מדי מבחינה מקצועית, אבל כן הצליחה לפתות את כוכבי הכדורגל העולמיים בזכות הכסף הגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully