וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא פדופיל, לא ברשימה של אפשטיין: הקרב בין ג'ימי קימל לארון רוג'רס

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 20:08

הקוורטרבק המפורסם רמז שהמגיש הפופולרי היה מקורב למיליארדר המושמץ, שהתאבד אחרי שהואשם בפדופיליה. רוג'רס נאלץ להבהיר את כוונותיו, אבל סירב להתנצל

תיקתקנו, 10.1/ספורט1

הקוורטרבק של ניו יורק ג'טס, ארון רוג'רס, נאלץ להכחיש שהוא רמז שהקומיקאי ג'ימי קימל הוא פדופיל ומקורב לג'פרי אפשטיין, אבל סירב להתנצל על חלקו בריב המתוקשר ביניהם, שמסעיר את התקשורת האמריקאית בתקופה האחרונה.

רוג'רס חזר לתוכנית "The Pat McAfee Show" של ESPN והתייחס להערות שהשמיע שבוע קודם לכן, שעוררו סערה גדולה, כאשר הוא רמז ששמו של קימל עשוי להופיע ברשימת מקורביו של ג'פרי אפשטיין, המיליארדר הפדופיל שהואשם בסחר בנשים ויחסי מין אסורים עם קטינות, לפני שהתאבד.

"כל סוג של הדבקת כינוי הוא מגוחך, ואני לא קורא לו (פדופיל), וגם אתם לא צריכים", אמר רוג'רס בתוכנית.

ארון רוג'רס. Christian Petersen, GettyImages
תסבוכת מיותרת. רוג'רס/GettyImages, Christian Petersen

הריב בין המגיש המפורסם של רשת ABC לבין רוג'רס, שמופיע בקביעות בתוכנית של ESPN, יצר מבוכה גדולה עבור רשת דיסני, חברת האם של שתי רשתות הטלוויזיה. רוג'רס רמז שהתקשורת נהנית לנפח את האמירה שלו. "זו התוכנית של התקשורת", אמר רוג'רס, אחד הקוורטרבקים המפורסמים בפוטבול האמריקאי.

רוג'רס אמר בשבוע שעבר שהרבה אנשים, "כולל ג'ימי קימל", ממש מקווים שרשימה של מקורביו של אפשטיין לא תפורסם ותגיע לציבור. כמו כן אמר שאם השם של קימל יופיע ברשימה, הוא "יפתח בקבוק שתייה" ויחגוג. קימל, שהכחיש כל קשר עם אפשטיין, איים על רוג'רס בתביעה ואמר שכוכב ה-NFL מעמיד את משפחתו בסכנה.

רוג'רס טען בתגובה שאנשים מפרשים יותר מדי את מה שהוא אמר, ושהוא "לא מספיק טיפש כדי להאשים את קימל שהוא פדופיל".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
הקומיקאי והמגיש ג'ימי קימל. Mindy Small, GettyImages
נקם והקניט. קימל/GettyImages, Mindy Small
ג'פרי אפשטיין. Stephanie Keith/Getty Images  Kypros/Getty Images, עיבוד תמונה
עצם הקישור אליו הוא עלבון. אפשטיין/עיבוד תמונה, Stephanie Keith/Getty Images Kypros/Getty Images

השבוע קימל ניצל את תוכנית הלייט נייט שלו כדי להיכנס ברוג'רס. "אדם הגון יתנצל", אמר קימל. "אבל הוא כנראה לא". קימל כינה את רוג'רס "בעל מוח אוגר", ועקץ אותו כשאמר "אולי הגיע הזמן שתעבור מחדש את פרוטוקול זעזוע המוח, ארון".

בתגובה רוג'רס אמר שלא אכפת לו מה קימל אומר עליו, "אבל כל עוד הוא מבין מה בעצם אמרתי ושאני לא מאשים אותו שהוא ברשימה... אני בעד להמשיך".

קימל מכחיש קשר עם אפשטיין ומאיים בתביעה

המתיחות ביניהם נמשכת כבר תקופה ארוכה. בשנת 2021 קימל מתח ביקורת על רוג'רס על כך שניסה להסתיר שהוא לא חוסן נגד קורונה במהלך שיא המגיפה. באותה תקופה רוג'רס היה הקוורטרבק של גרין ביי פקרס, והודה שאכן הטעה את התקשורת לגבי החיסון שלו, דבר שגרר ביקורת חריפה בארה"ב והרבה לעג מצד קימל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully