וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנו של גלוך הודה: "הוא מתאים לשחק ברמות הגבוהות באירופה"

גרהארד שטרובר התראיין באנגליה לאור ההתעניינות של קבוצות מהפרמיירליג בכישרון הישראלי: " הוא שחקן שונה מאוד ומיוחד לגילו"

תיקתקנו, 10.1/ספורט1

היכולת הנהדרת של אוסקר גלוך העונה במדי רד בול זלצבורג כבר קישרה אותו למועדוני פאר באירופה, כשבאנגליה דיווחו על התעניינות רצינית מצד טוטנהאם, ארסנל ואסטון וילה, שעל פי הדיווחים שקלה להציע 40 מיליון ליש"ט עבורו. מאמנו של הכישרון הישראלי, גרהארד שטרובר, התייחס לביקוש הגובר לקשר היצירתי שלו וטען שהוא "שונה מהשחקנים שבגילו" עם הסבר על תחלופת השחקנים במועדון האוסטרי והאפשרות שגלוך יעזוב בינואר.

"לאוסקר יש יכולת טכנית יוצאת מן הכלל, הוא שחקן שונה מאוד ומיוחד", אמר שטרובר בריאיון באנגליה. "הוא מביא המון אינטיליגנציה למשחק. הוא יודע מצד אחד להבקיע, אבל גם עובד קשה. אני חושב ששילוב הדברים האלה הופכים אותו לשחקן מעניין מאוד עבור מועדונים בליגות הבכירות באירופה כרגע, הוא מתאים להגיע לשם".

אוסקר גלוך רד בול זלצבורג. רויטרס
"שונה מהשחקנים בגילו". גלוך מול בנפיקה/רויטרס

המאמן של גלוך הוסיף והסביר: "לזלצבורג יש הרבה כישורונות גדולים. אתה חייב לקחת כאן את ההזדמנות כדי לשחק טוב וברמה הגבוהה, ובו זמנית גם לקחת בשתי ידיים את זמן המשחק בליגת האלופות. גלוך משחק כאן בסביבה של שחקנים צעירים ומוכשרים והוא ידע לקחת את ההזדמנות. אפשר להבין שאם שחקן מציג יכולת טובה הוא יעניין קבוצות כאלה בדרך לשלב הבא בקריירה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג בועט מול אינטר. Eurasia Sport Images, GettyImages
הוכיח את עצמו בליגת האלופות, יגיע לפרמיירליג? גלוך נגד אינטר/GettyImages, Eurasia Sport Images

לגלוך בן ה-19 יש העונה 6 שערים ו-6 בישולים ב-25 הופעות במדי רד בול זלצבורג, כולל שני שערים בליגת האלופות, שם פתח בכל משחק בהרכב, עם כיבושים בניצחון 0:2 על בנפיקה, שער בסן סירו בהפסד 2:1 לאינטר ועוד בישול בהפסד 3:1 לבנפיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully