וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה הפסידה 1:0 לכפר קאסם, טבריה בפסגה עם 1:1 נגד עכו

כנאני (87) סידר ניצחון דרמטי להאדיה, הזהובים ירדו למקום השלישי. חביבאללה מנע מהמוליכה החדשה הפסד ביתי. 2:3 גדול ליפו על נוף הגליל

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.1/ספורט1

המחזור ה-17 בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) וכתמיד זכינו להפתעות. לפני שהחל המחזור הייתה בני יהודה בפסגה עם 33 נקודות, אחריה ניצבה טבריה עם 33 נקודות וגם לעירוני קרית שמונה שלא שיחקה היום יש 33 נקודות, אך בסיום חמשת המשחקים הראשונים זו טבריה שבפסגה עם נקודה יותר משתיהן - למרות שמעדה ב-1:1 ביתי מאכזב מבחינתה נגד הפועל עכו, אבל בני יהודה במקביל הפסידה 1:0 למ.ס. כפר קאסם. מכבי יפו הרביעית הפכה ל-2:3 על הפועל נוף הגליל והתקרבה אליהן.

מ.ס. כפר קאסם - בני יהודה 0:1

שני משחקי החוץ האחרונים של הכתומים הסתיימו בתיקו והם היו קרובים לתיקו שלישי ברציפות מחוץ לביתם, אבל אז הגיעה הדקה ה-87 והיה זה אסיל כנאני שהעניק לכפר קאסם ניצחון יוקרתי ושלישי במגרשה הביתי מאז מונה אדהם האדיה למאמן. בני יהודה נחה באמצע השבוע כי זכתה לכרטיס אוטומטי לסיבוב ח' בגביע המדינה, אבל נראתה כבויה ומיעטה לסכן את שער המארחת, על אף שהיא הגיעה אחרי 120 דקות בסיבוב ז' שבסיומן ניצחה את סקציה נס ציונה בפנדלים.

דקה 87: 0:1 לכפר קאסם! אסיל כנאני הגיע הראשון לכדור רוחב משמאל וממש מקו השער דחק פנימה.

עומר פרץ, מאמן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
הכתומים שוב מעדו בחוץ. עומר פרץ/קובי אליהו

עירוני טבריה - הפועל עכו 1:1

הקבוצה הכי חמה בליגה אמנם לא ניצחה משחק רביעי ברציפות, אבל כן השיגה נקודה יקרה באצטדיון בעפולה מול מוליכת הטבלה הטרייה, שכבשה את הפסגה לפחות עד המשחק של עירוני קרית שמונה ביום שני נגד הפועל ניר רמת השרון. רווה אסייג העלה את עכו ליתרון בתוך תוספת הזמן של המחצית השנייה, אבל הלחץ הכבד של טבריה, שהעלה מהספסל את ריף מסיקה שערך הופעת בכורה, הוביל לשוויון מרגלו של והיב חביבאללה שנמצא בעונה פנטסטית. עם זאת, המפגש הסתיים בחלוקת נקודות.

דקה 45+2: גול! שניות ספורות לפני המחצית, אקוסה נותר חופשי ברחבה, מסר רוחב ורווה אסייג גלגל מתוך רחבת החמש את שער היתרון המפתיע.

דקה 65: גול! חביבאללה המצוין סובב לפינה הרחוקה והחזזיר את המארחת לעניינים עם שער השוויון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
והיב חביבאללה שחקן עירוני טבריה חוגג שער. מאור אלקסלסי
עונה יוצאת מן הכלל. חביבאללה/מאור אלקסלסי

מכבי יפו - הפועל נוף הגליל 2:3

ההתקפה הכי טובה בליגה הצליחה לצמק את הפער מהפסגה הודות למהפך אדיר תוך דקה. האורחת מהצפון הצליחה להוביל פעמיים, אבל ליטבינוב סידר למארחת שתי מתנות ואחרי שבדקה ה-72 רונן פרץ כבש מקרוב והשווה ל-2:2, בחלוף דקה גיל יצחק השלים צמד וקבע 2:3 לזכות המדורגת רביעית שסופרת כבר 11 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות. נוף הגליל ניצחה את יפו 1:2 בסיבוב הראשון, אבל לא החזיקה מעמד היום ובעיצומו של רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון.

דקה 5: גול! גיל יצחק קטע בצורת שנמשכה ארבעה משחקים רצופים ללא שער. מגבו פרץ בשמאל והרים לרחבה כדור נהדר, ליטבינוב עוד מנע שער בניסיון הראשון אבל לא הצליח לעצור את יצחק מהכדור החוזר.

דקה 43: גול! איזה שער של פרהוד. ניסיון שלו להרים כדור הפתיע את השוער מלול, שכדור קשתי חלף מעליו ונכנס פנימה.

דקה 62: גול! קרן של רבינוביץ' משמאל הסתיימה בשער של קייטה לאחר ערבובייה ברחבה.

דקה 72: גול! יפו שוב חזרה למשחק משער של רונן פרץ מקרוב.

דקה 73: גול! המהפך הושלם תוך דקה! ליטבינוב לא הצליח לקלוט כדור פשוט שהוגבה לרחבה, הפיל אותו לרגליו של יצחק שהשלים צמד עם אחד השערים הכי קלים בקריירה שלו.

שחקני מכבי יפו חוגגים עם גיל יצחק. מאור אלקסלסי
מהפך אדיר של יפו/מאור אלקסלסי

הפועל אום אל פאחם - סקציה נס ציונה 2:0

תומר קשטן השיג 10 נקודות מ-12 האפשריות האחרונות וחילץ את כפר קאסם מהתחתית, אבל היום הופתע על ידי מי שהייתה ערב המחזור המדורגת לפני האחרונה בטבלה, קבוצתו של יובל נעים שצברה את הנקודות הראשונות שלה תחתיו והתאוששה מההדחה מסיבוב ז' בגביע שם נכנעה בתום דו קרב פנדלים. לסקציה, יש לציין, הולך בדרך כלל נגד אום אל פאחם - זה היה הניצחון הרביעי שלה בששת המפגשים האחרונים בין השתיים. בשער עמד יוסי גינזבורג שחזר לקדנציה שנייה במועדון, החליף את דני עמוס ולא ספג.

דקה 45: גול! תומר אלוף עם תחילת תוספת הזמן שיגר בעיטת יעף נפלאה לפינה הרחוקה והכדור נעצר רק בחיבורים הרחוקים.

דקה 85: גול! אמנון טדלה הכפיל את היתרון של הכתומים והבטיח את הניצחון.

הפועל כפר סבא - הפועל ראשון לציון 1:0

איציק ברוך מונה השבוע למאמן הפועל כפר סבא, אבל בבכורה שלו לא הצליח לעצור את רצף ההפסדים של נועלת הטבלה, שהגיע כעת לשישה וזאת על אף פנדל דרמטי שכמעט סידר לירוקים נקודה חשובה. הפועל כפר סבא ביצעה לא מעט שינויים בינואר ובין השאר עלו בהרכב עלי חטיב ונתנאל דלויה, אבל דלויה שעמד בין הקורות ספג שער באשמתו הישירה וזה למעשה היה הגול היחיד במשחק שהכריע את ההתמודדות, כי חטיב לא הצליח להכניע את מתן עמבר בפנדל דרמטי הדקה ה-87. אלדד שביט חגג ניצחון בכורה בגביע באמצע השבוע וכעת עשה זאת גם בליגה, תוך שרצף המשחקים של ראשון לציון ללא הפסד להפועל כפר סבא שהחל בינואר 2015, נמשך.

דקה 33: גול! דלויה היה צריך לעצור את הכדור החופשי שבעט סמל, אבל הכדור האלכסוני שלו מצד ימין מצא את הדרך לפינה הרחוקה ופנימה בין שחקני ההגנה.

דקה 87: חטיב החמיץ פנדל! הקשר החדש של הירוקים יכל היה להשיג שוויון דרמטי, אבל עמבר זינק מצוין והדף את הכדור לקרן והחוצה.

משחקי יום שני:

עירוני קרית שמונה - הפועל ניר רמת השרון
הפועל רמת גן - מכבי הרצליה
איחוד בני שפרעם - הפועל עפולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully