וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א הגדילה את העונש: "אוברמארס מושעה מכל פעילות לשנתיים"

ארגון הכדורגל העולמי הרחיב את השעייתו של המנהל הטכני של אנטוורפן שסיים את תפקידו באייאקס לפני כשנתיים אחרי הודעות ותמונות אינטימיות לעובדות המועדון

מחוץ לקווים, 9.1/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

פרשת ההטרדות של מארק אוברמארס, שחקן וראש מחלקת הכדורגל של אייאקס לשעבר, עם הודעות ותמונות אינטימיות לנשים אשר עבדו במועדון, גרמו להולנדי להתפטר ממועדון הפאר לפני כשנתיים. חודש לאחר הפרידה שהייתה בפברואר 2022, אוברמארס הצטרף רשמית כמנהל הטכני בתפקיד דומה באנטוורפן ואף הצליח להשיג שם הצלחה מקצועית עם זכייה באליפות בלגיה בעונה שעברה, העפלה לליגת האלופות וניצחון גדול על קבוצתו לשעבר בשלב הבתים של המפעל - ברצלונה.

בדצמבר 2022 חווה אוברמארס מה שהיה נראה בהתחלה כשבץ מוחי, אך בהמשך סיפר ההולנדי כי עבר אירוע לב שגרם לו להפחית מהעבודה במחלקות השונות באנטוורפן, אך כעת המנהל הטכני של הקבוצה הבלגית לא יוכל לעבוד כלל בשנתיים הקרובות בכל תפקיד בעולם הכדורגל. פיפ"א הודיעה היום על השעייתו של אוברמארס בעקבות הפרשה שלו באייאקס ולהאריך ולהגדיל את הענישה שלו שקיבל מההתאחדות ההולנדית לכדי ענישה גלובלית, מה שאומר שלא יוכל לעמוד בתפקידו באנטוורפן.

מארק אוברמארס מנהל ספורטיבי של אייאקס. BSR Agency, GettyImages
לא יוכל לעבוד באנטוורפן בשנתיים הקרובות. אוברמארס/GettyImages, BSR Agency

"פיפ"א מאשרת שבעקבות פניית ההתאחדות ההולנדית לכדורגל, ועדת המשמעת של פיפ"א החליטה להגדיל את הסקנציות על מר מארק אוברמארס לכדי אפקט בינלאומי", נאמר בהודעה הרשמית של ארגון הכדורגל העולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully