וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה מונה למאמן שפרעם, איתי זדה חתם בעירוני טבריה

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 20:05

אחרי הפרידה מפיראס מוגרבי, קבוצת התחתית מהלאומית בחרה מחליף. הקשר ההתקפי בן ה-21 הושאל מהפועל ירושלים למדורגת שלישית

מחוץ לקווים, 9.1/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

איחוד בני שפרעם, שהובסה אתמול (שלישי) בסיבוב ז' של גביע המדינה 4:0 על ידי מכבי יבנה מליגה א' דרום, נפרדה ממאמנה פיראס מוגרבי ומינתה במקומו את שלומי דורה. מוגרבי עובר לאמן את צעירי אום אל פאחם מליגה א' צפון, שהחתימה משפרעם גם את אמיר אבו ניל. את הקבוצה עזב גם השוער יוסי גינזבורג שחזר לסקציה נס ציונה.

דורה בן ה-50 הוא מאמנה השלישי של שפרעם העונה, כשלפני מוגרבי עמד על הקווים עודד קוטר. את העונה הקודמת החל דורה בנוף הגליל ובינואר מונה למאמן סקציה נס ציונה, איתה ירד מליגת העל.

בעבר אימן דורה בשתי קדנציות שונות את הפועל חיפה, מכבי אחי נצרת והפועל עכו, ובנוסף הדריך את הפועל רמת גן, בני סכנין, מכבי נתניה, עירוני קרית שמונה, הפועל אשקלון, הפועל עפולה, מ.ס. כפר קאסם והפועל אום אל פאחם.

חלון ההעברות של ינואר נפתח היום וגם בליגה הלאומית מתבצעים שינויים. עירוני טבריה, אחת משלוש המוליכות שמפנטזת על עלייה לליגת העל והחתימה עוד לפני פתיחת החלון את ריף מסיקה, צירפה את איתי זדה כמושאל מהפועל ירושלים.

הקשר ההתקפי בן ה-21 שמיעט לשחק העונה אצל זיו אריה, נפרד: "אני רוצה להגיד תודה רבה, קודם כל לאוהדים על האהבה הענקית, וגם לשחקנים ולצוות המדהים. עברתי דרך ארוכה מנערים ב' ועד לבוגרים וזה לגמרי הבית שלי. אני יוצא לאתגר חדש באמונה שאחזור לכאן טוב, בשל ומשופשף יותר".

בשנתיים וחצי מאז עלייתה של הפועל ירושלים לליגת העל, זדה הופיע ב-38 משחקי ליגה, אם כי פתח רק פעם אחת. שני שעריו היחידים היו בגביע הטוטו - אחד העונה ואחד בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully