וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איליאס קאנדזוריס מונה למאמן הפועל ירושלים: "כבוד גדול וזכות גדולה"

10.1.2024 / 17:57

היווני, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, נכנס לנעליו של דז'יקיץ': "מגיע לקבוצה מאומנת ומוכנה, רוצים לעמוד בציפיות הגדולות של הקהל". יונתן אלון: "המאמן המתאים להוביל אותנו להתמודד על כל התארים"

תקציר יורוקאפ: הפועל תל אביב - לונדון ליונס 100:96/ספורט1

הפועל ירושלים הודיעה הערב (רביעי) רשמית על מינויו של איליאס קאנדזוריס, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט בשבוע שעבר. היווני מחליף את אלכסנדר דז'יקיץ', לאחר שהאדומים קיבלו ממיהל הספורט אישור להחרגתו של המאמן, שאינו עומד בקריטריון לאשרת עבודה עבור מאמן זר בליגת העל. כעת, לאחר שהצליחו לסגור עם קאנדזוריס עצמו את פרטי חוזהו, הם הגיעו לסיכום עם לימוז' על הפיצוי תמורת שחרורו והתפנו להודיע על המינוי.

קאנדזוריס אמר לאחר החתימה: "זה כבוד גדול וזכות גדולה עבורי להיות חלק ממועדון כל כך גדול. אני מגיע לקבוצה מאומנת ומוכנה, וכולנו ביחד צריכים לעבוד קשה לקראת המנה העיקרית של העונה שמגיעה בקרוב מאוד. אנחנו רוצים לעמוד בציפיות הגדולות של הקהל שלנו. אני מחכה שהאוהדים שלנו ימלאו את הארנה שלנו ויתנו לנו דחיפה גדולה עם הדרך הייחודית שלהם בכל משחק".

המנהל המקצועי של הפועל ירושלים יונתן אלון אמר: "מאז הפרידה מאלכסנדר דז'יקיץ' התחלנו בתהליך למציאת המאמן הבא. מתוך כשמונה מועמדים הגיעו לקו הסיום שלושה מועמדים סופיים. באיזונים בין פוטנציאל כאיש מקצוע והתאמה לסגל הקיים ולשיטת הכדורסל הקיימת, החלטנו שאיליאס הוא המועמד הטוב ביותר להוביל את הקבוצה. לאיליאס רזומה מרשים וידע רב של כדורסל. במקומות בהם היה זכה להערכה רבה כאיש מקצוע וכאדם מהשחקנים, מהמאמנים ומהמנהלים שעבדו איתו. אנו בטוחים שאיליאס הוא המאמן המתאים להוביל אותנו בדרך להתמודד על כל התארים. אנחנו מבקשים להודות לאיגוד הכדורסל ולמשרד הספורט על העזרה הלוגיסטית והיחס. אנחנו שמחים שיש מי שדואג לכדורסל הישראלי בזמנים אלו".

איליאס קאנדזוריס מאמן הפועל ירושלים. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
ברוך הבא. קאנדזוריס/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

קאנדזוריס (50) הפסיד בעונה שעברה לירושלים בסדרת הפלייאוף הלוהטת עם א.א.ק אתונה. הוא התחיל את קריירת האימון שלו בגיל 27, אבל הפך למאמן ראשי רק לפני שלוש שנים, ולפני לימוז' וא.א.ק עמד על הקווים בהיראקליס סלוניקי ובקולוסוס רודוס.

את המוניטין שלו בנה קאנדזוריס בתור עוזר מאמן יסודי ומוערך, ועבד במשך שנים ארוכות יחד עם אנדראה טרינקיירי - בנבחרת יוון, אוניקס קאזאן ובעיקר באמברג. הוא עבר בין היתר גם בז'לגיריס קובנה, אריס סלוניקי ופאנליניוס אתונה. קאנדזוריס הוא המאמן היווני השני בתולדות המועדון, ויקווה להצליח יותר מקודמו פוטיס קציקאריס, שהחזיק מעמד שבועות ספורים לפני שפוטר ב-2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully