וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איליאס קאנדזוריס מועמד לאמן את הפועל ירושלים

4.1.2024 / 13:47

מאמן לימוז', שפגש בעונה שעברה את האדומים בסדרה הסוערת עם א.א.ק אתונה, עשוי להחליף את אלכסנדר דז'יקיץ'. המטרה: למצוא פתרון לפני תחילת הטופ 16 בליגת האלופות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.1/ספורט1

יום דרמטי בהפועל ירושלים. אחרי שהודיעה על הפרידה הכפויה מאלכסנדר דז'יקיץ', לאור סירובו לחזור לישראל בשל המלחמה, מנהלת הקבוצה מרוץ נגד הזמן לקראת מינוי מחליפו - מתוך רצון ושאיפה שייכנס לתפקידו ויחל לעבוד לפני פתיחת הטופ 16 בליגת האלופות, בעוד כשלושה שבועות.

האדומים בוחנים שורת מועמדים לתפקיד, בהם שחקני העבר יוריצה גולמאץ וננאד מרקוביץ'. מקורות ביוון סיפרו לוואלה! ספורט כי בימים האחרונים עלה גם שמו של איליאס קאנדזוריס. בירושלים מכירים היטב את היווני, שאימן נגדם אשתקד בסדרת הפלייאוף הסוערת עם א.א.ק אתונה.

קאנדזוריס (50) מאמן כיום את לימוז', המדורגת במרכז הטבלה בליגה הצרפתית. הוא התחיל את קריירת האימון שלו בגיל 27, אבל הפך למאמן ראשי רק לפני שלוש שנים, ולפני לימוז' וא.א.ק עמד על הקווים בהיראקליס סלוניקי ובקולוסוס רודוס.

איליאס קאנדזוריס. מתוך האתר הרשמי של לימוז', אתר רשמי
רזומה לא רע. קאדזוריס/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של לימוז'

את המוניטין שלו בנה קאנדזוריס בתור עוזר מאמן יסודי ומוערך, ועבד במשך שנים ארוכות יחד עם אנדראה טרינקיירי - בנבחרת יוון, אוניקס קאזאן ובעיקר באמברג. הוא עבר בין היתר גם בז'לגיריס קובנה, אריס סלוניקי ופאנליניוס אתונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully