וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק רביעי רצוף בספרות כפולות: 15 נק' לאבדיה בהפסד וושינגטון

הישראלי חצה את רף 10 הנקודות בשבעה מתוך שמונת המשחקים האחרונים והוסיף גם 5 ריבאונדים, אבל הוויזארדס ספגו הפסד שישי ברציפות, 112:104 לאינדיאנה נטולת הליברטון

שחקני וושינגטון חוגגים לדני אבדיה יום הולדת 23/מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

וושינגטון ממשיכה להפסיד, אבל דני אבדיה ממשיך להיות אחת מנקודות האור של הקבוצה. הלילה (בין רביעי לחמישי) הוויזארדס ספגו הפסד שישי ברציפות וירדו למאזן 31:6 מתחילת העונה, אחרי שנכנעו 112:104 במשחק חוץ מול אינדיאנה.

הפייסרס חסרו את טייריס הליברטון, הכוכב והמנהיג הבלתי מעורער של הקבוצה, התקשו בהתקפה וכמעט השוו את שיא הנקודות השלילי שלהם העונה דווקא מול קבוצת הגנה חלשה כמו וושינגטון, אבל בסופו של דבר עשו את המוטל עליהם וחגגו ניצחון שמיני בתשעת המשחקים האחרונים, שהעלה אותם למאזן 15:22 והחזיר אותם למקום הרביעי במזרח.

מבחינת דני אבדיה, המספרים הטובים כבר הפכו לסוג של שגרה. הפורוורד הישראלי סיים עם 15 נקודות (4 מ-10 מהשדה, 1 מ-3 מהשלוש ו-6 מ-7 מהעונשין), הוסיף 5 ריבאונדים וחתם ערב אישי לא רע בכלל למרות שנקלע לבעיית עבירות שבגינה שיחק 25 דקות בלבד. בסך הכל, עומד אבדיה על רצף של ארבעה משחקים בספרות כפולות, כשבשבעה משמונת המשחקים האחרונים הוא קולע למעלה מ-10 נקודות, ובחמישה מתוך שבעת האחרונים לפחות 15.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול ברוס בראון, אינדיאנה פייסרס. רויטרס
נקלע לבעיית עבירות, אבל נתן את התפוקה שלו בכל זאת. אבדיה מול ברוס בראון/רויטרס
מיילס טרנר, אינדיאנה פייסרס, חוגג. רויטרס
הפייסרס החזיקו מעמד גם בלי הכוכב הגדול. מיילס טרנר חוגג/רויטרס

אחרי מחצית ראשונה שקולה, אינדיאנה פתחה מבערים בפתיחת הרבע השלישי ועלתה ליתרון דו ספרתי שהגיע בשיאו ל-17 ברבע האחרון. הוויזארדס עשו קולות של קאמבק, אבל הפייסרס החזיקו מעמד וניצחו בזכות יכולת טובה של מיילס טרנר (18 ו-13 ריבאונדים), ברוס בראון (16, 9 ו-6 אסיסטים) ובנדיקט מאת'ורין עם 16 משלו.

ג'ורדן פול שמציג יכולת קצת יותר טובה במשחקים האחרונים, הוביל את רשימת הקלעים של וושינגטון עם 28 נקודות לצד 7 אסיסטים. קורי קיספרט סיים עם 15 נקודות, כמו דני אבדיה.

וושינגטון תעלה לפרקט בלילה שבין שבת לראשון, אז תתארח אצל אטלנטה בניסיון לעצור את רצף ההפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully