וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מוטות ברזל ואלות בייסבול: 89 אוהדים נעצרו לפני משחק העונה

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 22:00

עשרות אוהדי מכבי חיפה נעצרו במתחם רידינג, פחות מארבע שעות לפני משחק העונה, כשברשותם נמצאו בין היתר גם אמצעים פירוטכניים

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על הפועל ירושלים/ספורט1

שוב לא שקט לפני משחק העונה. עשרות אוהדי מכבי חיפה נעצרו הערב (רביעי) במתחם רידינג, כשבהמשך הודיעה המשטרה על לא פחות מ-89 אוהדים בסך הכל שנעצרו, כשברשותם נמצאו בין היתר 20 אבוקות וזיקוקים, כמאה מוטות ברזל בניין, אלות בייסבול, סכינים יפנים, רעלות וכפפות לפני שריקת הפתיחה למשחק של האלופה מול מכבי תל אביב בבלומפילד. סיור מקדים של המשטרה הוביל למעצרם של האוהדים, שהועברו לחקירה במרחב איילון.

בהודעת דוברות המשטרה נמסר: "במסגרת היערכות המשטרה הערב לאבטחה ושמירה על הסדר הציבורי, במשחק שאמור להתקיים באצטדיון בלומפילד, אותרה קבוצה גדולה של אוהדים שהתארגנו ליד מתחם הרידינג בתל אביב, עם כלי תקיפה ואמצעים פירוטכנים, בכדי לתקוף על פי החשד אוהדים של הקבוצה היריבה.

"לצערנו שוב אנו רואים חלק קטן של אוהדים שבאים למגרשים עם כוונות לעימותים ואלימות ולא צפייה במשחק כדורגל, הודות לפעילות נחושה של השוטרים הצלחנו לסכל ולמנוע אלימות במגרשים, לא נאפשר פגיעה וסיכון של אוהדים ונפעל באפס סובלנות כלפי מי שיפר את החוק".

כלי תקיפה שנמצאו על אוהדי מכבי חיפה. דוברות משטרת ישראל
כלי התקיפה שנתפסו/דוברות משטרת ישראל
אמצעים פירוטכניים שנמצאו על אוהדי מכבי חיפה. דוברות משטרת ישראל
אמצעים פירוטכניים שנתפסו/דוברות משטרת ישראל

עוד על משחק העונה

כזכור, רק לפני פחות מחודש התעמתו אוהדים של שתי הקבוצות בנמל התעופה בן גוריון, לאחר שהקהל הצהוב חיכה לקבוצתו שחזרה מסרביה, בעוד הקהל הירוק חיכה לקבוצתו ששבה מהניצחון הגדול על פנאתינייקוס באתונה. כוחות שיטור ואבטחה שהיו במקום הפרידו בין הצדדים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully