וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל-גאזי תבע - אך כעת מיינץ היא זו שדורשת ממנו פיצוי כספי

הקשר טען כי שוחרר לא כחוק לאחר הפוסטים הקיצוניים, הקבוצה תובעת ממנו 523 אלף יורו על "נזק תדמיתי חמור". הסוגיה תוכרע בבית המשפט

תקציר: בורוסיה דורטמונד - מיינץ 1:1/ספורט1

נציגי מיינץ ואנואר אל גאזי נפגשו היום (רביעי) לדיון מקדים, כששני הצדדים דורשים פיצוי כספי זה מזה - אך לא הצליחו להגיע לעמק השווה, והסוגיה תוכרע בבית משפט. כזכור, ההולנדי-מרוקאי שוחרר מקבוצת הבונדסליגה בשל סדרת פוסטים קיצוניים שפרסם ושיתף, כולל כאלה שמכחישים את מתקפת החמאס ב-7 באוקטובר. "איבוד הפרנסה שלי הוא כלום בהשוואה לגיהנום שחווים חפים מפשע בעזה. הפסיקו את ההרג", אמר השחקן, ובכל זאת בחר לתבוע את המועדון על שחרור לא חוקי.

אל גאזי עצמו נעדר מהדיון, אך עורך הדין שייצג אותו טען כי הכדורגלן זכאי לדמי פיצויים בסך 150 אלף יורו על כל חודש של חוזה (חוזהו של אל גאזי אמור היה להסתיים בקיץ 2024, עם אופציה לעונה נוספת). מיינץ, מצידה, דורשת בעצמה פיצוי של 523 אלף יורו (הכולל בין היתר את בונוס החתימה של השחקן), משום שלטענתה אל גאזי היה זה שהפר את חוזהו, וגרם למועדון "נזק תדמיתי חמור".

על כן, הסכסוך יוכרע בבית משפט - התאריך שנקבע הוא ה-19 ביוני 2024.

אנואר אל גאזי, שחקן מיינץ. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
יצטרך לשלם פיצויים? אל גאזי/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

אל גאזי בן ה-28 חתם במיינץ רק בסוף חודש ספטמבר, היה שחקן חופשי לאורך הפגרה, אבל הספיק לשחק 51 דקות בונדסליגה בלבד עד ששוחרר. הוא טרם מצא קבוצה חדשה.

  • עוד באותו נושא:
  • מיינץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully