וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימוז' הודיעה: איליאס קאנדזוריס יעבור לאמן את הפועל ירושלים

10.1.2024 / 12:30

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, היווני יחליף את אלכסנדר דז'יקיץ'. לאחר שקיבלו את אישור מינהל הספורט להחרגת אישור העבודה של המאמן, האדומים פיצו את הקבוצה הצרפתית על שחרורו ויודיעו רשמית על מינויו

תקציר יורוקאפ: הפועל תל אביב - לונדון ליונס 100:96/ספורט1

יש מאמן חדש להפועל ירושלים, וכעת נותר להמתין רק להכרזה הרשמית של מחזיקת הגביע. כפי שפורסם לראשונה בשבוע שעבר בוואלה! ספורט, איליאס קאנדזוריס יחליף את אלכסנדר דז'יקיץ' ויעמוד על הקווים בבירה. מי שכבר הכריזה על כך היא קבוצתו של המאמן מתחילת העונה, לימוז' הצרפתית.

בדרך לעסקה, התגברו האדומים על שני "מכשולים" משמעותיים. תחילה הם קיבלו ממינהל הספורט אישור להחרגתו של היווני, שאינו עומד בקריטריון לאשרת עבודה עבור מאמן זר בליגת העל; כעת, לאחר שהצליחו לסגור עם קאנדזוריס עצמו את פרטי חוזהו, הם הגיעו לסיכום עם לימוז' על הפיצוי תמורת שחרורו.

קאנדזוריס (50) הפסיד בעונה שעברה לירושלים בסדרת הפלייאוף הלוהטת עם א.א.ק אתונה. הוא התחיל את קריירת האימון שלו בגיל 27, אבל הפך למאמן ראשי רק לפני שלוש שנים, ולפני לימוז' וא.א.ק עמד על הקווים בהיראקליס סלוניקי ובקולוסוס רודוס.

מאמן א.א.ק אתונה איליאס קאנדזוריס. ליגת האלופות בכדורסל, אתר רשמי
יחזור לעמוד על הקווים בבירה, הפועל בצד של הפועל ירושלים. איליאס קאנדזוריס/אתר רשמי, ליגת האלופות בכדורסל

את המוניטין שלו בנה קאנדזוריס בתור עוזר מאמן יסודי ומוערך, ועבד במשך שנים ארוכות יחד עם אנדראה טרינקיירי - בנבחרת יוון, אוניקס קאזאן ובעיקר באמברג. הוא עבר בין היתר גם בז'לגיריס קובנה, אריס סלוניקי ופאנליניוס אתונה.

קאנדזוריס יהיה המאמן היווני השני בתולדות המועדון, ויקווה להצליח יותר מקודמו פוטיס קציקאריס, שהחזיק מעמד שבועות ספורים לפני שפוטר ב-2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully