וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחס מועדף ללייקרס? מאמן טורונטו עם "המתקפה של השנה": "בושה ל-NBA"

דרקו ראיאקוביץ' רתח על השופטים שהעניקו ללייקרס 23 זריקות עונשין לעומת שתיים בלבד לראפטורס ברבע הרביעי: "זה בולשיט". התגובה האדישה של לברון רק הוסיפה שמן למדורה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.1/ספורט1

בארצות הברית כבר מכנים זאת בתור "המתקפה של השנה": דרקו ראיאקוביץ', מאמן טורונטו ראפטורס, רתח מרוב זעם אחרי ההפסד 132:131 ללייקרס, וסיפק נאום לפנתאון (שקרוב לוודאי יעלה לו בקנס מה-NBA) במסיבת העיתונאים, בו תקף את השופטים בלי לחשוב פעמיים.

"בושה וחרפה. מה שקרה הערב זה בולשיט מוחלט", אמר ראיאקוביץ' בלהט מול המצלמות, בנאום שהזכיר יותר מסיבות עיתונאים של ז'ליקו אוברדוביץ', דושקו איבנוביץ' או מאמנים סרבים אחרים שידועים כחמי מזג. "זאת בושה. בושה לשופטים, ובושה ל-NBA שאיפשרה לזה לקרות".

במהלך המשחק הלייקרס זרקו 36 זריקות עונשין לעומת 13 בלבד של טורונטו. ברבע האחרון המגמה החמירה והלייקרס זרקו 23 פעמים מהקו לעומת פעמיים של הראפטורס. אנתוני דייויס שסיים עם 41 נקודות קלע 14 מהן מהעונשין, וברבע האחרון סיים עם 11 מ-11.

"25 זריקות עונשין ללייקרס, ורק שתיים לנו ברבע אחרון? איך אמורים לשחק בצורה כזאת? הם היו חייבים לנצח במשחק הזה? אם זה המצב, תודיעו לנו מראש כדי שלהבא פשוט לא נופיע למשחק", אמר ראיאקוביץ', שדיבר באופן גלוי על היחס המועדף ששופטים מעניקים לכוכבים ותיקים בליגה. "אני מבין שנותנים כבוד לאולסטארים, מבין את הכל, אבל גם לנו יש כוכבים בקבוצה. איך זה הגיוני שסקוטי בארנס, שחקן בקליבר של אולסטאר, שחקן שיהיה הפנים של ה-NBA בשנים הבאות, חודר לסל בעוצמה פעם אחר פעם, מנסה לקלוע בלי לעשות פלופים או לסחוט שריקות, והולך רק פעמיים לקו בכל המשחק? מישהו מסוגל להסביר לי את זה? מה שקורה במשך כל העונה, זה בולשיט מוחלט. פשוט זבל טהור".

סקוטי בארנס, טורונטו ראפטורס. רויטרס
"הפנים הבאות של הליגה" לא מקבל שריקות? סקוטי בארנס/רויטרס

שחקני טורונטו נתנו גב למאמנם, ותד יאנג אמר: "למילים שלו יש משמעות. זה מראה כמו אנחנו משפחה אחת, כמה אנחנו מאוחדים. הוא עומד מאחורינו בכל דבר מהיום הראשון שלו כמאמן. אנחנו אוהבים עד דרקו עד המוות, מאמינים בו עד הסוף ומעריכים את העובדה שהוא נלחם עבורנו בצורה כזאת".

מצד שני, הלייקרס לא התרשמו מההאשמות. כשלברון נשאל על ההבדל העצום בכמות זריקות העונשין, הוא הגיב באדישות ואמר בקצרה: "לתחושתי, זה די פשוט. הם עשו עבירות, ואנחנו לא" - תגובה שבוודאי לא מניחה את הדעת, וגם לא מרגיעה את הסערה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully