וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית שרף: "שיחקנו רע בהתקפה, ואני לוקח את האחריות"

10.1.2024 / 9:57

הפועל חולון הפסידה 71:61 באוסטנד, וסדרת הפלייאין ביניהן תוכרע במשחק שלישי ומכריע בשבוע הבא בסומבטהיי. נתנאל ארצי: "לא היינו מרוכזים ולא הוצאנו לפועל את מה שתיכננו"

מחוץ לקווים, 9.1/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

הקרב בין הפועל חולון לפילו אוסטנד על הכרטיס לטופ 16 בליגת האלופות יתנקז למשחק אחד. הסגולים העמידו אמש (שלישי) שיא קליעה שלילי העונה, כשהפסידו 71:61 בבלגיה, לא לפני שנתקעו על 24 נקודות במחצית הראשונה וכבר פיגרו ב-25 הפרש.

בניגוד לתכנון המקורי, חולון תארח גם את המשחק השלישי והמכריע בסדרת הפלייאין בסומבטהיי שבהונגריה, ולא בריגה ששימשה כבית החלופי שלה בשלב הבתים. הסיבה היא לוגיסטית וכלכלית; "הרבה יותר קל וזול להגיע להונגריה", הסביר המאמן עמית שרף. עוד קודם, מצפה לקבוצה משחק ביתי בליגת העל, במוצאי שבת מול הפועל גליל עליון.

אוסטנד עצרה את יריבתה הישראלית על שישה אסיסטים בלבד, ונהנתה מיום קליעה מוצלח של פייר אנטואן ז'יל; במשחק הראשון הוא נתקע על 1 מ-5 מהשדה, ואתמול ירה 4 שלשות מ-6 ניסיונות והוסיף גם 9 ריבאונדים. חולון כולה פגעה ב-4 מ-19 מחוץ לקשת.

נתנאל ארצי, הפועל חולון. fiba.com, אתר רשמי
"לא היינו מרוכזים". נתנאל ארצי/אתר רשמי, fiba.com

"לא היינו מרוכזים ולא הוצאנו לפועל את מה שתיכננו", הודה הפורוורד נתנאל ארצי (9 נקודות). "זה הפסד קשה, אבל אנחנו צריכים להתמקד ולהמשיך הלאה למשחק הבא". שרף סיכם: "שיחקנו רע בהתקפה, ואני לוקח את האחריות עליי. נצטרך למצוא פתרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully