וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההכרעה בשלישי: הפועל חולון הפסידה 71:61 לאוסטנד

הסגולים התקשו מול הבלגים ששמרו על מאזן ביתי מושלם וכפו משחק שלישי על הכרטיס לשלב הטופ 16 בליגת האלופות של פיב"א. דאוסון (16 נק') בלט אצל שרף

אחרי הניצחון 70:80 בשבוע שעבר, המסע של הפועל חולון בליגת האלופות של פיב"א הסתבך הערב (שלישי) כשהקבוצה של עמית שרף הפסידה 71:61 לאוסטנד במשחק השני בשלב הפלייאין של המפעל, וכעת השתיים יתמודדו על הכרטיס לשלב הטופ 16 בשבוע הבא ביום שלישי.

הפתיחה הייתה חלשה במיוחד כשחולון לא הצליחה לקלוע ב-4 הדקות הראשונות של המשחק, אך ג'סטין סמית' (12 נק' ו-9 ריב') העניק יתרון ראשון לאורחת, כשמנגד חליל אחמד (9 נק') קבע 13:14 בתום הרבע הראשון. הרבע השניה היה שייך כולו למארחת שהשאירה את חולון על 11 נקודות בלבד ובעזרת תצוגה נהדרת מחוץ לקשת של סאם ואן רוסום (12 נק' ו-6 אס') הגדילה את היתרון לדו ספרתי עם 24:39 בהפסקה.

הרבע שלישי המשיך את אותה המגמה כשהפרש השיא הגיע כבר ל-25, אבל ריצת 0:8 בהובלת האנס ואנוויין (6 נק' ו-7 ריב') ושון דאוסון (16 נק') צמצמה נזקים לכדי פיגור 54:39 לקראת הרבע האחרון. פייר אנטואן ז'ילט (15 נק' ו-9 ריב') סיפק משחק נהדר והכריע עבור הבלגים עם ניצחון ביתי חשוב ששמר על המאזן המושלם שלהם העונה במשחקים הביתיים, ועם משחק נוסף על כל הקופה בדרך ל-16 האחרונות במפעל.

קלעו להפועל חולון: שון דאוסון 16, ג'סטין סמית' (9 ריב') 12, דאנדרה ברנס 10, נתננאל ארצי 9, סי ג'יי האריס (5 ריב') 7, האנס ואנוויין (7 ריב') 6, דרו קרופורד 1. יותם חנוכי שותף ולא קלע.

ג'סטין סמית' הפועל חולון. פיב"א אתר רשמי, אתר רשמי
ההכרעה בשבוע הבא. סמית'/אתר רשמי, פיב"א אתר רשמי

מהלך המשחק

רבע 1

עמית שרף עלה בחמישייה עם נתנאל ארצי, שון דאוסון, ג'סטין סמית', סי ג'יי האריס והאנס ואנוויין. חליל אחמד פתח עם שלשה את ההתמודדות, כשסמית' העניק נקודות ראשונות לחולון אחרי 4 דקות ללא סל. דיאנדרה ברנס קבע יתרון ראשון לסגולים במשחק, אבל אחמד הגיב והחזיר את אוסטנד לעניינים. פייר אנטואן ז'ילט צלף מחוץ לקשת והאריס ענה עם אחת משלו ב-13:14 לאוסטנד בסוף הרבע הראשון.

רבע 2

ז'אן סאלומו קלע מחוץ לקשת בפתיחת הרבע השני והגדיל את היתרון הבלגי. סמית' והאריס צמצמו לפני שסאם ואן רוסום הוסיף שתי שלשות והיתרון צמח לדו ספרתי עם 18:30 ופסק זמן של שרף. ואנוויין צמצם נזקים עם קליעות מהקו, דאוסון הוסיף נקודות מהעונשין בעצמו וההפרש ירד לחד ספרתי. חולון המשיכה ביכולת חלשה וראתה כיצד ואן רוסום עם עוד שלשה מגדיל בחזרה את היתרון לדו ספרתי עם 24:39 בירידה להפסקה.

סאם ואן רוסום אוסטנד. פיב"א אתר רשמי, פיב"א
חצי ראשון רע של חולוניה ואדיר של הקלעי. ואן רוסום/פיב"א, פיב"א אתר רשמי

רבע 3

ז'ילט פתח בסערה את החצי השני עם שלשה ודמיאן ג'פרסון הוסיף אחת משלו לקבוע יתרון משמעותי של 23 הפרש. ברנס קלע שלשה שמעט החזירה את הצבע ללחיים בחולון, ארצי הוסיף עוד 2 נקודות וההפרש עמד על 20. ז'ילט שוב קלע מחוץ לקשת אחרי עוד איבוד כדור של שחקן בסגול בדקות בהן שרף היה נראה אובד עצות כיצד לעצור את הדהירה הבלגית. ברנס ו-ואנוויין המשיכו לצמצם נזקים וחולון ירדה לקראת רבע אחרון בפיגור 54:39 אחרי ריצת 0:8.

רבע 4

ז'ילט שוב היה אחראי על הנקודות הראשונות ברבע, כשדאוסון הצליח לצמצם עם סל ועבירה והשאיר את היתרון של הצד הבלגי על 15 נקודות. אחמד חזר לקלוע עם שלשה גדולה שהרימה את האולם הביתי והחזירה את היתרון מעל הפרש 20 הנקודות. דאוסון המשיך להוביל את הקלעים בסגול עם סל ועבירה, אך שלשה של מי אם לא ג'ילט חרצה את גורל המשחק עם 61:71 לאוסטנד בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully