וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים במאזן חיובי: "למרות הסקור הנמוך, לא שמרנו כמו שרצינו"

10.1.2024 / 9:48

האדומים רשמו ניצחון שלישי ברציפות, אחרי שעצרו את בני הרצליה על ארבע נקודות ברבע האחרון. האם ברינטון למאר יתאחד בקרוב עם מאמנו מהעונה שעברה ביוון?

מחוץ לקווים, 9.1/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל ירושלים רשמה אמש (שלישי) את ניצחונה השלישי ברציפות עם המאמן הזמני שי אולארצ'יק על הקווים, ואחרי ה-65:81 הביתי על בני הרצליה היא אוחזת לראשונה העונה במאזן חיובי בליגת העל. האדומים עצרו את יריבתם על ארבע נקודות בלבד ברבע האחרון כדי לברוח ולהכריע את המשחק.

בעוד שבועיים תפתח ירושלים את הופעותיה בטופ 16 של ליגת האלופות, ואולי הלילה תדע מי תהיה היריבה שתארח אותה במחזור הראשון. פריסטרי, שטיילה ל-92:110 בשבוע שעבר בווילנה, תנסה להשלים את העבודה באתונה ולסגור את סדרת הפלייאין מול ריטאס בסוויפ. בבית 11 ישחקו גם לנובו טנריפה והמנצחת בין פינאר קרשיאקה לריו בראוגן (0:1 כרגע).

"כמה דקות טובות ברבע האחרון עשו את השינוי", אמר אולארצ'יק בהתייחסו לניצחון על הרצליה, "ועד אז המשחק היה די שווה כוחות. בסך הכל, למרות הסקור הנמוך, לא שמרנו כמו שרצינו. אנחנו צריכים לשמור על הזהות שלנו כקבוצה שמייצרת מההגנה, ואני מאמין שנשתפר בזה בהמשך. המילה הכי חשובה עבורנו היא עקביות - לשמר כמה שיותר את הדקות הטובות, ולא לתת לחוסר האיזון להימשך".

ברינטון למאר, שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ממשיך להתאקלם, ועשוי להתאחד עם מאמן שהוא מכיר היטב. למאר/ברני ארדוב

ברינטון למאר המשיך בסימני ההתאקלמות החיוביים שלו, וקלע 14 נקודות ב-18 דקות. בקרוב הוא עשוי לקבל תמריץ מחודש; אם איליאס קאנדזוריס יחתום בירושלים ויתמנה למאמן הקבוצה, הוא יאחד כוחות עם הגארד ששיחק תחתיו אשתקד בא.א.ק אתונה.

"סבלנו מעליות וירידות במהלך המשחק, אבל אני גאה בדרך שבה נלחמנו כקבוצה", אמר למאר. "התקשיתי למצוא את מקומי מתחילת העונה, אבל אני מאמין בעצמי ויודע מה אני מסוגל לעשות. גם השחקנים יודעים כמה אני טוב, והם מעודדים אותי".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully