וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במאזן חיובי: הפועל ירושלים ניצחה 65:81 את בני הרצליה

שתי ריצות משמעותיות ורבע אחרון רע של שחקניו של שמיר העניקו למארחת ניצחון רביעי העונה עם 5 קלעים בספרות כפולות

פתיחת העונה רעה של הפועל ירושלים במסגרת ליגת ווינר סל קיבלה תפנית בניצחון על הפועל גליל עליון, והערב (שלישי) היא כבר ספרה ניצחון שלישי רצוף שהביא אותה למאזן חיובי לראשונה העונה עם 65:81 על בני הרצליה במשחק הפכפך למדי.

ירושלים ברחה ליתרון דו ספרתי בשלב מוקדם כשליוואי רנדולף (15 נק' ו-5 ריב') הוביל את הקבוצה שלו ל-18:29 ברבע הראשון, ובפתיחת הרבע השני היתרון צמח כשגם ברינטון למאר (14 נק') הוסיף וקבע 17 הפרש בשיא. אדריאן בנקס (19 נק' ו-5 אס') ומרכוס קאר (16 נק', 9 ריב' ו-5 אס') ענו עם ריצת 0:12 שחתכה בחזרה לחד ספרתי כשהמארחת הובילה בהפסקה 36:45.

היכולת הטובה של הרצליה המשיכה לתוך תחילת הרבע השלישי עם ריצת 0:7 שהורידה את ההפרש לנקודה ובהמשך ווילי וורקמן (9 נק' ו-10 ריב') קבע יתרון ראשון מאז הרבע הראשון. יובל זוסמן (12 נק') הגיב ברבע אישי נהדר ו-61:66 לירושלים לקראת הרבע האחרון. ספידי סמית' (14 נק' ו-6 אס') להט ב-10 הדקות האחרונות וריצת 0:15 כשהרצליה לא קלעה כמעט ב-6 הדקות הראשונות של הרבע ורק עם 4 בכל הרבע, סידרה למארחת את הניצחון. האורחת ירדה למאזן שלילי וגם איבדה בשלב מוקדם של המשחק את ג'וש הולי שנפצע בבכורה.

קלעו להפועל ירושלים: ספידי סמית' (6 אס') וברינטון למאר 14 כ"א, ליוואי רנדולף (5 ריב') 13, יובל זוסמן 12, זאק הנקינס (9 ריב') 11, כריס ג'ונסון 8, גבי צ'אצ'אשווילי (5 ריב') 6, עוז בלייזר 3. אור קורנליוס שותף ולא קלע.

קלעו לבני הרצליה: אדריאן בנקס (5 אס') 19, מרכוס קאר (9 ריב' ו-5 אס'), ווילי וורקמן (10 ריב'), סנדי כהן 7, ג'וש הולי 6, רג'י לינץ' (7 ריב') 2. איתן בורג שותף ולא קלע.

ספידי סמית', הפועל ירושלים. fiba.com, אתר רשמי
עלו למאזן חיובי. סמית'/אתר רשמי, fiba.com

מהלך המשחק

רבע 1

ג'וש הולי היה אחראי לנקודות הראשונות הערב מאסיסט נהדר של אדריאן בנקס, עוז בלייזר העביר את היתרון לצד הירושלמי עם שלשה וליוואי רנדולף השיג סל ועבירה עם יתרון 6:10 מהיר. ריצה של אדוניס תומאס עם 4 נקודות מהירות קבעה שוויון, אבל רנדולף המשיך ללהוט והחזיר את היתרון לירושלים. יובל זוסמן הצטרף לרשימת הקלעים של המארחת והולי ירד לחדר ההלבשה אחרי שנחת רע ונפצע בבכורה שלו. ברינטון למאר קבר שלשה שקבעה הפרש דו ספרתי, סנדי כהן ענה עם אחת משלו וירושלים ביתרון 18:29 עם לייאפ של זוסמן על הבאזר.

רבע 2

למאר דייק שלוש פעמים מהקו כדי להגדיל את היתרון של המארחת, סנדי כהן קלע פעם נוספת מחוץ לקשת, אך ההפרש נותר דו ספרתי בפתיחת הרבע השני. גבי צ'אצ'אשווילי ולמאר המשיכו עם החגיגה, אבל שלשה של בנקס גרמה לירושלים לקחת פסק זמן. בנקס המשיך ביכולת הטובה כשסחט סל ועבירה והוביל ריצת 0:12 שהורידה את ההפרש לחד ספרתי. מרכוס קאר הוסיף עוד לייאפ וההפרש ירד ל-8 אחרי שירושלים כבר הובילה ב-17 בתחילת הרבע. רנדולף הספיק להוסיף עוד קליעה מהקו וירושלים ביתרון 36:45 בהפסקה.

אדריאן בנקס, שחקן בני הרצליה. דני מרון
החזיר את הרצליה למשחק, אבל זה לא הספיק. בנקס/דני מרון

רבע 3

בנקס פתח את הרבע השלישי נהדר עם עוד שלשה ולייאפ כשסל של וורקמן הוריד את ההפרש ל-2 בלבד בריצת 0:7. סמית' הגיב עם שלשה, וורקמן ענה עם אחת משלו ובנקס הוריד לנקודה בלבד. קאר העביר את היתרון להרצליה לראשונה מהרבע הראשון ותומאס הגדיל את ההפרש של האורחת עם שלשה גדולה. זומן וצ'אצ'אשווילי החזירו את הצבע ללחיים בספסל האדום, עד שסל ועבירה של קאר המשיכו את נדנדת היתרון במותחן. זוסמן המשיך ביכולת הטובה עם נקודות מהקו ושלשה של סמית' קבעה 61:66.

רבע 4

סמית' פתח נהדר גם את הרבע האחרון והמשיך את הריצה הירושלמית שהגיעה ל-0:15. הנקודות הראשונות של הרצליה ברבע הרביעי הגיעו אחרי כמעט 6 דקות עם לייאפ של רג'י לינץ'. הנקינס הטביע פעמיים והגדיל את היתרון לדו ספרתי, כריס ג'ונסון קלע מהשלוש וירושלים ברחבה עם רבע התקפי נפלא בניצחון 65:81.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully