וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנה ריצ'רדסון חתמה בהפועל ירושלים: "תוספת מצוינת"

הפורוורדית בת ה-28 מגיעה לתחנה שלישית בישראל ומתאחדת עם המאמנת לימור פלג. תצטרף בפתיחת הסיבוב השני עד לתום העונה

מחוץ לקווים, 9.1/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

קבוצת הנשים של הפועל ירושלים הודיעה הבוקר (רביעי) על החתמתה של בריאנה ריצ'רדסון, שתצטרף עם פתיחת הסיבוב השני בליגת העל ועד לסיום העונה. האמריקאית בת ה-28 שמתנשאת לגובה 1.85 מ' ומשחקת בעמדת הפאוור-פורוורד אינה זרה לכדורסל הישראלי, שכן בעבר שיחקה בהפועל ראשון לציון ובבני הרצליה. בעונה שעברה ריצ'רדסון העמידה ממוצעים של 18 נקודות, 8.7 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק בהרצליה, כאשר במהלך מסעה בכדורסל האירופי הגיעה גם לטורקיה וגרמניה.

מהנהלת הפועל ירושלים נמסר: "אנו בטוחות שבריאנה, שנחשבת לשחקנית מנוסה, היא תוספת מצוינת לקבוצה גם לאור הניסיון הרב שרכשה בארץ ובאירופה ובכלל ומאחלות לה ולנו הרבה הצלחה". ריצ'רדסון עצמה הוסיפה: "אני שמחה להגיע לישראל ולהצטרף להפועל ירושלים. אני נרגשת לקחת חלק שוב תחת הדרכתה של לימור פלג, שאימנה אותי כבר בעבר. מקווה שנרשום יחד הישגים בהמשך העונה".

בריאנה ריצ'רדסון, שחקנית הפועל ירושלים. הפועל ירושלים כדורסל נשים, אתר רשמי
חיזוק בבירה. ריצ'רדסון/אתר רשמי, הפועל ירושלים כדורסל נשים

יו"ר הקבוצה ד"ר נטע אבוגוב אמרה: "העונה הנוכחית מרתקת ומאתגרת. המצב מאלץ אותנו לעשות שינויים כל הזמן בסגל. אני שמחה על ההצטרפות של ריצ'רדסון לקבוצה ובטוחה שיחד עם ההרכב הקיים, בהובלתה של המאמנת לימור פלג, הפועל ירושלים תמשיך להצליח ולהוכיח כי היא אחת מהקבוצות הטובות בליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully