וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש במכבי ת"א: "הפסד יכול להוביל לכדור שלג בזמן הכי לא נכון"

10.1.2024 / 9:20

אחרי התבוסה בידי פנרבחצ'ה, הצהובים מבינים שלמשחק נגד וירטוס יש חשיבות יתרה: "השחקנים מספיק מנוסים כדי להבין מה המשמעות". המטרה: להגביל את בלינלי ושנגליה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.1/ספורט1

העונה האירופית של מכבי תל אביב תימשך הערב (רביעי, 22:00) כשהצהובים יארחו בבלגרד את וירטוס בולוניה. המשחק נערך בשעה לא סטנדרטית בעקבות החלטת ערוץ הספורט, כדי למנוע התנגשות עם משחק העונה בכדורגל.

מכבי ערכה את האימון המסכם בשעות הצהריים בשל משחקה של הפועל תל אביב ביורוקאפ, והבוקר תערוך הקבוצה תדריך וידאו נוסף לקראת וירטוס, לצד אימון קליעות. אנשי הקבוצה זכו גם לראות בשעות הערב המוקדמות את משחקה של פרטיזן בלגרד, יריבתה הבאה של מכבי, ביום שישי הקרוב, הפעם כמשחק חוץ בבלגרד.

המשחק הנוכחי מקבל חשיבות יתרה אחרי הניצחונות של פנאתינייקוס, מונאקו ופנרבחצ'ה. מכבי יודעת שהפסד יוריד אותה למקום השמיני, וייתכן שכבר ייפתח פער ראשוני בינה לבין המקום בפלייאוף. מנגד, ניצחון והצהובים חזק בתמונה, כשכזכור עד לסיום חודש ינואר ובתחילת חודש פברואר, מחכים לה מספר משחקים קשים ביותר.

"הניצחון על מונאקו היה חלק מהמשחקים שאנחנו צריכים לנצח אותם כדי להישאר בתמונת הפלייאוף לאורך התקופה הלא פשוטה הזאת", אמר אחד מאנשי המועדון אמש, "וירטוס זה גם אחד המשחקים הללו. ניצחון ואנחנו במצב טוב, הפסד ויש סכנה להיכנס לאיזה כדור שלג שלילי בדיוק בזמן הלא נכון. השחקנים שלנו מספיק מנוסים כדי להבין את זה".

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. Djorje Kostic, אתר רשמי
מכבי תל אביב מחכה לו. בולדווין/אתר רשמי, Djorje Kostic

"בולוניה קבוצה מוכשרת מאוד עם הרבה שחקני מפתח שיודעים לשחק היטב יחד", ניתח בונזי קולסון את היריבה. "בלינלי הוא קלע מצוין ויש את שנגליה כמובן. המפתחות למשחק הם לעצור אותם, לשלוט בריבאונד ולשחק את המשחק שלנו בצד ההתקפי".

"בולוניה קבוצה חזקה, אבל אנחנו רוצים להתאושש מההפסד בשבוע שעבר", הדגיש רומן סורקין. "ללא ספק מפתחות עיקריים למשחק זה לעצור את בלינלי ושנגליה, הם סקוררים טובים מאוד ונצטרך לעצור את משחק הריצה המהיר שלהם. בצד השני שלנו, אנחנו צריכים לבצע את תכנית המשחק שלנו, לבוא חדים ולנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully