וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והכדורגל, איזה כדורגל? ארבע שנים אחרי, גיבורי ה-3:4 נעלמים

יונתן כהן נגע בשמיים ומאז נמצא במגמת ירידה - אבל הוא ממש לא לבד: ארבע שנים אחרי ה-3:4 המפורסם של מכבי תל אביב על מכבי חיפה, גיבורי המשחק הגדול משתי הקבוצות חולקים את אותו סטטוס בעייתי וממעטים לשחק ולהשפיע. ככה זה נראה במספרים

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 1:3/ספורט1

השבוע ציין הכדורגל הישראלי את יום השנה לאחד המשחקים הגדולים ביותר שלו במילניום הנוכחי, אולי אפילו כל הזמנים. ב-6 בינואר 2020 סיפקו מכבי תל אביב ומכבי חיפה מותחן משובח, כולל שבעה שערים ודרמת ענק בדקות האחרונות. מכבי תל אביב ניצחה 3:4 בחוץ, פתחה פער של 6 נקודות בפסגה והמשיכה כל הדרך לאליפות - אבל הכדורגל הישראלי כולו הרוויח.

ארבע שנים וארבעה ימים לאחר מכן, שתי הקבוצות הבכירות של הכדורגל הישראלי נפגשות הערב (רביעי, 20:30), וחובבי הענף מייחלים לקלאסיקה נוספת. דבר אחד בטוח: בין המשחק המפורסם ההוא למשחק הערב, יהיו מעט מאוד קווי דמיון, בטח בכל הקשור למצבת השחקנים.

רק חמישה שחקנים שהופיעו בסגלי הקבוצות במשחק ההוא ייראו הערב בבלומפילד - אחד ממכבי חיפה (צ'ארון שרי) וארבעה ממכבי תל אביב (אנריק סבוריט, יונתן כהן, אייל גולסה ודניאל טננבאום). רובם ככל הנראה יישבו על הספסל. נכון לעכשיו, רק שני שחקנים שפתחו בהרכבים בזמנו (שרי וסבוריט) יעלו ב-11 גם הערב.

שחקן מכבי תל אביב, יונתן כהן. דני מרון
איפה הוא היה אז, ואיפה הוא היום. יונתן כהן/דני מרון

קרוב לוודאי שיונתן כהן, גיבור המשחק ההוא, ימתין על הספסל. ספק אם בכלל ישולב בהמשך. ב-6 בינואר 2020 כהן נגע בשמיים עם צמד ענק, כולל שער הניצחון המפורסם בדקה ה-93, אבל מאז הקריירה שלו במגמת ירידה, במיוחד מאז הגיחה הלא מוצלחת לאיטליה.

אבל כהן לא לבד: מבט על רשימת הכובשים ב-3:4, מגלה שגורלם של גיבורי המשחק ההוא נקשר זה בזה. נכון לתחילת שנת 2024, הם נמצאים בסטטוס דומה, ומדאיג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי חיפה, מוחמד עוואד. דני מרון
עוד שחקן שנעלם מהרדאר. מוחמד עוואד אחרי השער שכבש ב-3:4/דני מרון

ככה זה נראה בעונת 2023/24:

יונתן כהן (כבש צמד במשחק): שער ליגה בודד, חמישה בכל המסגרות. לא מצליח לשחזר את היכולות שהפגין בעבר, על אף שלל הזדמנויות.

אבי ריקן (כבש את הראשון של מכבי תל אביב): 8 הופעות ליגה העונה בהפועל פתח תקוה, שער ובישול. סובל מפציעות חוזרות שמקשות עליו לעמוד בציפיות.

אייל גולסה (כבש את השני של מכבי תל אביב): 3 הופעות ליגה בלבד העונה. הפך לשחקן קצה רוטציה בתקופה האחרונה, ורחוק מאוד משיאו.

אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב עם עומר אצילי. דני מרון
נדחק לקצה הספסל. גולסה חוגג את השער שכבש ב-3:4/דני מרון

ניקיטה רוקאביציה (כבש את הראשון של מכבי חיפה): 5 הופעות ללא שערים העונה בווסטרן יונייטד מהליגה האוסטרלית. בגיל 36, נמצא בירידה חדה.

יאניק וילדסחוט (כבש את השני של מכבי חיפה): מאז שעזב את הירוקים, שחקן הכנף ההולנדי לא מצליח להטביע חותם ומסתובב בין קבוצות בעיקר בליגה השלישית באנגליה. העונה במדי אקסטר סיטי מליג וואן: 16 הופעות, שער אחד.

מוחמד עוואד (כבש את השלישי של מכבי חיפה): מתחרה עם יונתן כהן על תואר הירידה הגדולה. אחרי קדנציות קצרות במכבי פתח תקוה ובני סכנין, החלוץ שהיה הבטחה גדולה פתח את עונת 2023/24 ללא קבוצה, ובינתיים שומר על כושר בדובאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully